Inlägg från: Rapunsel |Visa alla inlägg
  • Rapunsel

Hjälp med sångtext till dop

Ska sjunga på en väns dop, men tänkte att jag ville sjunga nåt som inte är så vanligt, läste precis om Himlen i min famn, någon som har den texten? Vart kan man få tag i noter??
    Dessutom tänkte jag på Sarahs song, den som Sissel sjunger, någon som kan texten även till den? Skulle bli sååå glad om nån ville hjälpa mig!

• Svar på tråden Hjälp med sångtext till dop
  • Rapunsel

Tack, så jättemycket! Men blir lite konfundersam, kanske inte passar på dop, handlar ju om jesus, typ...

• Rapunsel

Kalmarbrud, tack så mycket! Sjunger du själv? Vet du var man kan få tag i noterna? Hemskt intresserad av sarahs song, men hittills har jag inte fått tag i noterna på notpolen iaf, annars brukar de ju ha det mesta...

• Rapunsel

Microlys, missuppfatta miginte är du snäll, jag är troende kristen, så jag vet vad det här med dopet betyder, men kände att det mer var en sång som passade vid jul...fast det är en av de vackraste sånger jag hört, så jag skulle otroligt gärna vilja sjunga den på min väns dop...

• Rapunsel

Ok, tack så mycket alla, måste ila till bibblat, kanske finns några av noterna där...

Svar på tråden Hjälp med sångtext till dop