Bilder på bebis i vecka 32!!!
Skulle gärna vilja se hur era barn såg ut som föddes i v. 32. Det är så långt gången jag är nu o det vore kul o stilla nyfikenheten!
Skulle gärna vilja se hur era barn såg ut som föddes i v. 32. Det är så långt gången jag är nu o det vore kul o stilla nyfikenheten!
Min knodd är visserligen född i v.31+0 men i mitt galleri finns några bilder
finns bilder på min lilla stumpa, hon föddes i v 32+4
Det finns bilder på min tjej i galleriet när hon är fyra veckor gammal, dvs v 32
Emilia föddes i vecka 32.. Finns bilder i mitt galleri..
Mia e född i v 32+5. bilder finns i galleriet, under neonatal bilder
hej!! det finns bilder på mina grabbar födda 31+5..under starka bilder
ha det bra /
Min lilla snuffa är född i vecka 31+1 och det finns en bild i mtt galleri när hon är en vecka och äntligen fick lov att komma ut och ligga på mitt bröst. Vilken underbar känsla det var den där första gången......
Min tjej föddes v.32+0 men var tillväxthämmad. Vägde 1360g. Finns bild i mitt galleri
Tack så mycket allihopa!!! Det är verkligen en "färdig" (nåja, nästan) bebis i min mage!!! Svårt att tro på't, trots att man gjort resan tidigare...har gått så jäklans fort!!
Jättefina bebisar ni har allihopa!!! Kramisar till er alla som delat med er!!
Även jag tog mig en titt på era små pyren! Jättefina bebisar!
hmmm, min dotter var inte alls i v 32 vid 4 veckor, hon var ju bara i v 30... Hur kunde jag räkna så fel??
Du kan kolla i mitt galleri, de är väl ca 2-3 veckor på korten. dvs de är i . 32-33...
Mina döttrar föddes 32+5
Finns bild i mitt galleri när dom är ca 10 min gamla(Den bild när dom ligger i samam kuvös).
Min Mirja är född i v.31. Kika in i galleriet
Vår pojke, Nicklas, är född i v 32 + 6. Bild finns i mitt Bildgalleri.
Nu föddes iofs Elise i v.33 och hon var stor för sin ålder, 2324 gram och 46½ cm lång....
Kolla bland mina foton, mappen heter Elise...
Jag har också varit inne och tittat på era underbara bebisar.. är själv i vecka 31+0 och har haft förvärkar inatt och har ni blivit insatt på bricanyl vid behov.. får väl se om lillflickan vill komma ut redan.