• Celindan

Bilder på bebis i vecka 32!!!

Skulle gärna vilja se hur era barn såg ut som föddes i v. 32. Det är så långt gången jag är nu o det vore kul o stilla nyfikenheten!

• Svar på tråden Bilder på bebis i vecka 32!!!
  • S vali s

Min knodd är visserligen född i v.31+0 men i mitt galleri finns några bilder

Den late får brått när det blir kväll
  • Ajdan

Det finns bilder på min tjej i galleriet när hon är fyra veckor gammal, dvs v 32

• Lillan7704

Emilia föddes i vecka 32.. Finns bilder i mitt galleri..

• mammaNena

Mia e född i v 32+5. bilder finns i galleriet, under neonatal bilder

• Musekotten

hej!! det finns bilder på mina grabbar födda 31+5..under starka bilder
    ha det bra /

• Kyllan

Min lilla snuffa är född i vecka 31+1 och det finns en bild i mtt galleri när hon är en vecka och äntligen fick lov att komma ut och ligga på mitt bröst. Vilken underbar känsla det var den där första gången......

• Nettis1975

Min tjej föddes v.32+0 men var tillväxthämmad. Vägde 1360g. Finns bild i mitt galleri

• Celindan

Tack så mycket allihopa!!! Det är verkligen en "färdig" (nåja, nästan) bebis i min mage!!! Svårt att tro på't, trots att man gjort resan tidigare...har gått så jäklans fort!!

Jättefina bebisar ni har allihopa!!! Kramisar till er alla som delat med er!!

• cissan81

Även jag tog mig en titt på era små pyren! Jättefina bebisar!

• Ajdan

hmmm, min dotter var inte alls i v 32 vid 4 veckor, hon var ju bara i v 30... Hur kunde jag räkna så fel??

• Viran

Du kan kolla i mitt galleri, de är väl ca 2-3 veckor på korten. dvs de är i . 32-33...

• Tvillingfarsa

Mina döttrar föddes 32+5

Finns bild i mitt galleri när dom är ca 10 min gamla(Den bild när dom ligger i samam kuvös).

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • MirjaochJolinesMamma

Min Mirja är född i v.31. Kika in i galleriet

• Dessie

Vår pojke, Nicklas, är född i v 32 + 6. Bild finns i mitt Bildgalleri.

• Mamma Jessis

Nu föddes iofs Elise i v.33 och hon var stor för sin ålder, 2324 gram och 46½ cm lång....

Kolla bland mina foton, mappen heter Elise...

• sariat

Jag har också varit inne och tittat på era underbara bebisar.. är själv i vecka 31+0 och har haft förvärkar inatt och har ni blivit insatt på bricanyl vid behov.. får väl se om lillflickan vill komma ut redan.

Svar på tråden Bilder på bebis i vecka 32!!!