• Jesslan

Att leva med en obotlig sjukdom

Hej

Jag undrar om det finns någon på detta forumet som har drabbats av MS. Skulle väldigt gärna vilja ha kontakt med er isåfall, prata lite om allt som det innebär, hur man hanterar vardagen skaffa flera barn mm. Allt som rör livet alltså vill ni inte ge er tillkänna här så skicka ett mail eller nåt.
    Själv har jag MS sedan 2,5 år tillbaka och har en positiv syn på det hela(för det mesta)

• Svar på tråden Att leva med en obotlig sjukdom
  • Mira26

Inte vad du söker men min pappa har MS sedan 7 år tillbaks. Är 51 i år och sjukpensionär sedan juni i år (var egen företagare, sålde och lever nu gott istället). Han får bromsmedicin avonex. Han hade sista skovet i julas, men var nog mer en vinterdepprision än ett skov (sa läkarna) Svårt att vara anhörig då sjukdomen i alla fall på min pappa inte syns på utsidan. Ha det gott..

• Babybalo

Hej!

Jag har också MS. Jag fick min diagnos 2002, men har haft symptom sedan 1997 när jag väntade mitt första barn. Funderar också för att skaffa ytterligare ett barn (Har två fina tjejer, 7 och 9 år), men vet inte om jag vågar...
    Hör gärna av dig!
    Kram Anna

Svar på tråden Att leva med en obotlig sjukdom