• diamonden

Chokladsugen, flicka eller pojke?

Jag är i vecka 28 och har ett enormt sug efter choklad...vill lätt äta en chokladkaka om dagen. Nu undrar jag, vilken myt är detta sammankopplat med? Alltså, om man vill ha mycket choklad som gravid, betyder det att man väntar en pojke eller flicka??

• Svar på tråden Chokladsugen, flicka eller pojke?
  • Miramis 1980

Soraya: Så om man inte är sugen så blir det ?

Gravid i v. 36 med nr. 4
  • Sealander

Jag tyckte väldigt mycket om choklad under min graviditet och ut kom en liten grabb

• diamonden

Hehe verkar som om det pekar åt grabbhållet då :P lite kul, för jag har hårig mage också, och många säger att det också är ett pojktecken :) Vi får väl se, spännande ska det bli iaf när den tittar ut hihi

• Nynne

soraya; precis! Antingen får du en flicka eller en pojke. MIN gissning är att ditt barn kräver mer kalcium, precis som en del av graviditeten och jag hoppas för guds skull att det borde göra det vare sig den har snopp eller mus.

• prilset

Hej
    Röstar även jag för pojke. Jag åt chocklad med min lilla kille och avskydde allt sånt söt med mina flickor.Då var det lakrits och citrusfrukter Nu väntar jag med spänning på vad jag kommer att vilja ha inom snart framtid. pojke eller flicka??
    Kram och all lycka till Pärnilla med lillbollen v7

• zejka

hej,jag är sugen på choklad hela tiden,och det var jag inte innan,,åt choklad väääääldigt sällan!!men nu väntar jag en pojke! kanske det stämmer,hmmm

• miamartini

Jag kan med all säkerhet säga att om man har ett enormt sug efter choklad så blir det en Bebis 

Själv va jag alltid sugen på choklad o jag fick en pojk....

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • Lizen1982

Jag ska vänta en tjej elnlig två ultaljud. Och jag är galen i choklad.

• miamartini

Tror inte de spelar någon roll... e nog bara en myt de me....

Mamma till världens underbaraste lillkille
  • tere

jag är jättesugen på choklad och väntar en flicka

• Yossan

Då väntar jag nog en flicka - jag är chokladmonster annars, men nu sedan jag blev gravid lockar det inte alls. Skumt va?

• Pockadockan

jag var toooookig i plopp och fick en liam

Föredetta FrökenW ;)
  • lindislinda1

älskar choklad väntar en tjej

Svar på tråden Chokladsugen, flicka eller pojke?