• Johan

Småfolk.

Multihealer:
    Men allt är ju energi, så hur kan något vara beroende av materia som egentligen inte existerar mer än som en illusion? Det kan inte vara så att energin i vår del av universum vibrerar så lågt att vi kan se det. Sen när vi utvecklar oss medialt, eller öppnar vår medfödda meditativa arv från tidigare liv, så vibrerar vi lite högre, närmar oss en annan dimension och får förnimmelser av den? På samma sätt kan de i den andra dimensionen sänka sina vibrationer och manifestera sig i vår dimension? Men oftast så möts vi i vibrationerna någonstans mitt emellan, som i seanser?

Mediala.se - en hemsida för oss mediala.se
  • Johan

Vad lämpligt att mattematiker får hitta på en fjärde dimension när de vill för dig Badsector, när ingen annan får tro på saker som inte är bevisade av vetenskapsmännen. Då kanske det finns hopp om att andra också får tro på saker och skriva om dem här utan att bli förolämpade.

• Johan
    " Det kan vara pinsamt att prata om saker man inte har en aning om."

Ändå gör du det själv här nästan varje dag. Vänligen avstå från att vidare kommentera andar vidare om du inte har några kunskaper i ämnet, det blir bara pinsamt som sagt.
  • Johan

BadSector:
    Diskussioner kallar jag knappast undervisning, vet du inte skillnaden tycker jag du ska ta reda på det innan du deltar aktivt i ett forum. Men det är kul att du finner våra dikussioner underhållande.

Själv tycker jag det är jobbigt att diskutera med en person som verkar ha gudskomplex, inte ser sina egna tillkortakommanden och inte kan erkänna sina egna misstag och felformuleringar. Men det har (väl?) inget med din person att göra och var bara en allmän reflextion om diskussioner här på FL.

Svar på tråden Småfolk.