Inlägg från: tissen82 |Visa alla inlägg
  • tissen82

Efter kejsarsnitt?

När kunde ni börja träna efter kejsarsnittet? vet inte eftersom det är lite mer än 2 veckor sen snittet..
    Hur länge hade ni ont? i 3-4 dagar åt jag smärtstillande men visst det gör lite ont då o då..
    Hur länge låg ni inne? neo föddes 2 aug åkte hem den 3 så lite mer än 1 dygn
    Hur långt efter kejsarsnittet orkade ni ta lite promenader o kanske gå på stan? va inne o handla de på coop dagen efter (neo satt med pappa i bilen) men visst ju mer man gick desto mer värk fick man ju
    Hur lång tid tog det för er att gå ner i vikt? har gått ner 13 kg sen han föddes
    Hur lång tid tog det innan "bebismagen" försvann? (funderar på vilka kläder man ska ta med sig till bb)vet inte men tycker den är borta nu.. men man e ju lite små mullig på magen.. jag hade med mig killens stora mys byxor
    Hur mkt kläder till bebisen ska man ta med när det är en ungefärlig vårdtid på 4 dygn enlig bm där?
    hade med mig 2 bodysar o 2 par byxor o en gose filt

• tissen82

oj glömde skriva att det va mitt 2:a planerade snitt.. med första hade jag jätte ont.. kom inte upp ur sängen första dagen.. med neo va jag uppe kl 15 (han föddes 08.28) o traskade genom korridorerna

Svar på tråden Efter kejsarsnitt?