• Miafia33

Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]

ja det är gelè, tack för tipset

• Aleksandra

Å vips så var man med naglar igen =)

• Miafia33

aleksandra:

har du några bilder

• Aleksandra

Miafia, inte än... tänkte försöka ta några nu innan vi ska iväg. får se om jag hinner få in dem i datorn innan också =)

• annikandy

men himmel vilka fina naglar ni har. tänkte fråga om nån har provat setet man kan köpa från ellos? e d bra, värt pengarna? kram annika

• Hella77

Nu har jag grejat lite med naglarna igen... Skrattande
    Kommer inte ha några kvar, som jag håller på Räcka ut tungan

annikandy:
    Jag har provat setet från Ellos, och det är bra grejer, men mina naglar gillade inte alls gelén, så det släppte jättefort.
    Ett tips är att du provar gelénaglar först innan du köper det (om du inte redan prova), så du vet att det sitter bra på dig...

Lycka Till!

Var rädd om varandra
  • Miafia33

Hella77:

du är såå duktig

jag testade att lägga vit gele på mina tippar härom kvällen när jag byggde. Men det syns knappt

ska jag lägga fler lager tro

• Hella77
    Mia: Tack Generad
    Nästa gång du gör naglar, så testa med att bygga enbart med clear gel och gör tipparna med vit gelé... Då kanske det syns bättre?
    Har själv aldrig testat med olika färger på gelén, men det är bara en gissning Glad
    Var rädd om varandra
  • annikandy

jag skrev ett inlägg men d kom inte med juh

måste jag gå till en sån nagelsalong för att pröva om d funkar bra på mina naglar?
    jag e inte så me i detta, har grejjat en del me mina egna naglar men e helt vilse i förlägnings världen

nån som kan förklara skillnaden i gelé och akryl, och vart man hittar alla grejjer som behövs.

Svar på tråden Vi Som Fixar Våra Naglar Själva [DEL 2]