• Tindrande

kvalite hos guldfynd

Undrar lite hur det är med guldfynd. Har hört att det är lite halvtaskig kvalite på deras guld.
    Är det nån som vet?
    Ska köpa en ringar och guldfynd har ju bra priser och fina ringar, men jag vill ju inte ha ringar som blir fula eller färgar av sig.

• Svar på tråden kvalite hos guldfynd
  • JoE

Är det guldringar du ska köpa? Guldfynd har väldigt bra kvalite på sina ringar. Skulle det vara nåt så har dom 1års garanti!

• daydreaming

Jag tror det är de ringar som inte är äkta guld eller silver som blir fula och färgar av sig, så har det varit för mig iallfall, men guld ska ju inte göra det.

• Tindrande

jaha, vad bra.
    Jo, det är guldringar jag ska köpa.
    *viskar* vigselringar, så jag vill ju att de ska hålla ett tag

• JoE

Jobbar på Guldfynd och vi har fått in jättefina vigselringar - både i rött och vitt guld!

• Hannah76

JoE :Måste passa på o fråga; vet du om ni har förlovnings-/vigselringar i vitt guld, som är helt släta?

• JoE

Förlovningsingarna finns släta i olika bredd. Alla ringar som är i rött kan man få i vitt för 395:- extra per ring.

• Fru Bragstad

Vi köpte våra förlovningsringar på Guldfynd för snart 3½ år sen... å dom e jättefina fortf.

• JoE

Om man väljer ringar i vitguld så rekommenderar vi att man ska rhodera om dom en gång per år. Dom blir dom som nya igen!

Svar på tråden kvalite hos guldfynd