• skrattigtjej

Min bror hoppade från en bro i natt.

Anonym (lillasyrra) skrev 2006-08-25 22:27:43 följande:
    Jag kan inte säga annat än tack för era ord.Vad som har hänt är att han mår väldigt dåligt, och inte själv inser just nu att det bästa är att vara ifrån henne.Han mår skit, men de bor i allafall inte ihop, än så länge.Hon anser att hon inte gjort något fel och att han själv valde att hoppa.Det hon har sagt till honom ( som jag hört) sedan sist är att hon är trött på han strul och ska han hålla på så här så hoppas hon att han dör på riktigt, så hon slipper oroa sig.Jag hatar henne.
    Men snalla nan vilken brud, ha ni bet henne soka hjalp...???
    ja mena shyst och psyka en kille som alska en och som man vet e sjalvmords benagen.. och vada  inte hennes fel Förvånad tycker hon verkligen inte de Förvånad shit assa.
    Jag sj ha vat narma pa sjalvmord och ja vet hur de kan kannas...
    och jag vart narma flertal gr.. Men da framlinga jag inte kanner och min bastis raddat mej tacksam for de annu...
    hoppas bara att din bror hitta sej sj och detta later kanske elakt.. ej menat sa...
    men jag mena bara att din bror kanske fick en valsignelse att inse att hon inte va bra for honom... och han valde ju ratt tillfalle nar dem raddade honom.. och hon ush hon vill jag inrte ens prata om... vilken hemsk tanke att man onska nan dod..
    jag skulle aldrig onska nan dod pa redigt, nan jag kanner.. aldrig..
    ush hoppa din bror mar bra och kram fran mej te er bada...
    Emmy
  • skrattigtjej
    ts menae du mej med detta inlagget
    Dina ord betyder mycket!
    Jag förstår precis vad du menar, och at han snart inser vilken häxa hon är.

Generad isf vsg... krama om
    Emmy
Svar på tråden Min bror hoppade från en bro i natt.