tidiga graviditetstest?
Hej,jag skulle vilja ha tips om grav test som funkar att testa tidigt med. Vilka märken är bra och hur tidigt testade ni med dem? Någon som testade positivt före BIM?
Hej,jag skulle vilja ha tips om grav test som funkar att testa tidigt med. Vilka märken är bra och hur tidigt testade ni med dem? Någon som testade positivt före BIM?
jag testade med clear blue samma dag jag förväntade min mens
med rfsus test ska man kuna se innan du vet det med det röda frågetecknet på .
jag skulle inte använda rfsu även om det var lite innan utan använda CB istället för jag tycker att dem verkar funka bättre...gjorde på mig iaf
Hejsan Oldgirl! Jag testade med Clearblue. BIM den 12/10, Jag testade positivt den 5/10.... Så på mig visade det en hel vecka tidigare.. Lycka till!!
Hej!
Testade två dagar innan BIM med Baby or Not ministrip, fick ett väldigt svagt positivt svar. Testade igen med clearblue på BIM dagen och det visade starkare. B o N ska vara lite känsligare än clearblue, men det är ju så olika från person till person hur tidigt det kan visa positivt!
Lycka till!!
Hej !
jag testade negativt en vecka före BIM med RFSU. 2 dagar innan testade jag svagt positivt med CB. Rekommenderar den senare!
Jag testade positivt med RFSU 6 dgr innan BIM och med CB 3 dgr innan BIM.
Jag testade + med RFSU en vecka före BIM, men det var svagt.
testade + med CB 3 dagar innan!
Hejsan,
Jag testade plus med babyornots billigaste stickor 4 dagar innan bim.
Och sen testade jag igen med cb 2 dagar innan bim.
*lycka till*
Clear blue 4 dagar innan beräknad mens. Ett starkt plus!