• Anonym

hur känns en kvinnlig orgasm????

har aldrig fått orgasm, därför undrar jag hur det känns när en kvinna får orgasm?????
    tacksam för svar!

• Svar på tråden hur känns en kvinnlig orgasm????
  • Anonym (...)

HELT underbart! Men kan egentligen inte förklara rent fysiskt hur det känns... *funderar vidare*

• saraseal

somatt nysa har jag hört det kan jämföras med =) fasst lite skönare och längre kanske?

• aragon

Håller med anonym (...) Det är U N D E R B A R T....kan inte förklara men det känns i hela kroppen.....går som en stöt genom kroppen.....
    Kan inte beskriva i ord......kan du inte stumulera dej själv i samband för att få en orgasm då???

Älskar mina bonusbarn och min man
  • Anonym

nej det bara går inte, har vart med många killar men aldrig gått..har försökt själv med fingrar och vibrator och allt möjligt, försökt med porrfilm och allt man kan tänka sig..undrar bara hur det känns, vad händer i underlivet och kroppen liksom?

• Anonym (galning)

går faktist att jämföra lite med en rysning kanske mer. alltså just hur det går genom kroppen på nåt vis fast då underbart skönt. får jag en ordentlig så kan det kittlas ända ut i fingertopparna. det är väl blodet som rusar genom kroppen och man lixom krampar i underlivet på nåt sätt, eller har jag helt fel där?

• Anonym

hur känns det i underlivet? hur kä nns en vaginal orgasm och hur känns en klitorisorgasnm?

• Anonym (galning)

är det inte knepigare att få vaginal orgasm för de flesta? ingen jag känner brukar typ få det. måste nästan vara till att pilla på klitoris för att det ska gå..eller är det bara som jag fått för mig!?

• saraseal

nej jag kan få båda, de är lite olika

• Anonym

hur är dom olika? också nyfiken!

• Anonym (tjoho!)

Jag var 30 år första ggn jag fick orgasm, min nuvarande sambo fick mig att "komma". Han tyckte det var jättekonstigt att inte mina tidigare pojkvänner hade stimulerat o velat att jag skulle få orgasm (tycker jag själv oxå såhär efteråt)!!

Men det är en helt oootrolig känsla, för mig känns det som att hela kroppen får en slags nysning!!

• Anonym (lollipop)

slidan drar ihop sig! man kan få nån liknande känsla om man drar ihop musklerna själv, efter ett tag så känns det som om man är på väg att komma, iaf för mig

• Anonym (lollipop)

slidan drar ihop sig! man kan få nån liknande känsla om man drar ihop musklerna själv, efter ett tag så känns det som om man är på väg att komma, iaf för mig

• Anonym (lilla jag)

Kvinnor måste ofta stimuleras på fler ställen är klitoris för orgasm. För mig är till exempel munnen och klitoris kanon. Antingen kyssar och klitorisstimulering samtidigt (samlag funkar bara som klitorisstimulering om jag är mycket våt och killen trycker sig mot min klitoris ordentligt och skönt i jucken) eller suga kuk och ha en kudde under mig som jag gnider mig mot. Hur det känns? Sammandragningar i slidan som kommer i ett antal kramper. När det är som skönast för mannen, strax innan sprut (vad jag fått höra), är det för kvinnan oftare mer skönt under själva sammandragningarna. Aningen senare alltså om man kommer samtidigt. Lycka till!

• Obsessed Feelings

Det känns som att slidan krampar sig inuti, gång på gång, säkert minst 10-20 ggr. Och så sprider sig en varm känsla i hela kroppen, speciellt runt slidan. Man känner en våg av vällust skulle man kunna säga. Glad

• Anonym (spökjägare)

Orgasmer är som spöken.
    Jagar man dom för mycket så kommer dom inte fram.

• Anonym (nysning)

När jag smeker mej själv o får orgasm,så är det som en nysning.
    om man ska förklara: Först killar det sen exploderar det. Man är alldeles avslappnad efteråt.
    Det började med att en kompis visade hur man kunde göra det skönt för sej med vattenstrålen i duschen.Då gick jag i trean.
    Sen när man vart äldre förstod jag att det va onani .
    Nu kan jag smeka mej själv när jag läser en text på t ex www.sexnovell.se
    Eller i duschen.
    Eller titta på porrfilm i smyg.

• Anonym (ovan)

Har hellre sex än smeker mig själv till orgasm men håller med om att det går att värma upp och smeka sig samtidigt som man läser sexnovell el. dyl.
    Hur det känns? Skönare och skönare tills kroppen spänner sig och pulserar (muskelsammandragning), samtidigt som det går en varm avslappnande känsla genom kroppen och klitoris blir mer känsligt än tidigare.

Svar på tråden hur känns en kvinnlig orgasm????