hjälp! ont! Hur vet man...
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
har legat i varmt bad mer eller mindre sen 07 i morse....
jag vet inte... har inte mätt.... men d e väl ca 5 minuter mellan tror jag......varar ca 2-3 minuter kanske.. vet inte.. känns så olika..... ibland gör d ont ända tills nästa gång det gör skitont
jag har en kontroll på sjukhuset klockan 11. Dom kollar regelbunder upp näringsflödet med mera på mig... ska försöka vänta å se om jag tar mig dit!
Men man sku vilja veta vad det är... kan d va "pinvärkar" eller extrem magknip?? nä.. då sku väl inte magen bli så hård väl???
ok...... roligt.....
är beräknad till 1/9....
vet inte hur ont jag har på en skala 1-10.. men känns riktigt jobbigt!! kan inte göra nått annat än å ligga i badet eller sängen å kvida...... tur man har laptop
är så rädd att det här är någon sorts pinvärk som kan vara i 2 veckor....
men tänk om dom skrattar åt mig å säger "lilla gumman.. d e nog bara lite magknip....."
känner mig känslig.... löjlig....
eller så händer det som hände minkompis... dom kom dit å då slutade värkarna!
nu ha jag ju inte haft ont på 12 minuter.. kanske ha slutat??
äh, glöm att värkarna ha slutat.... nu har jag en till!!