• elliis

Present till 17 årig tjej

Hjälp mig, kommer inte på något som jag ska köpa till en tjej som fyller 17 år.

Hon har för det mesta fått pengar och present kort av oss. Men det är ju så tråkigt att alltid ge samma sak.

Hon tycker om att vara med kompisar,
    festa, djur, m.m.

• Svar på tråden Present till 17 årig tjej
  • Flerbarnmamma

Eller ngt som hon kan spara tills hon flyttar hemmifrån? En fin skål. Mindre skål kan ju fyllas med tex godis o en lite större med frukt.

• elliis

Mizz turko: Tips på saker?=P

Flerbarnsmamma: Det lät fint

• Duckan74

Saker: Nagellack, läppglans, ansiktsmask, hårspännen om hon har långt hår.

• izadora

Som Duckan74 sa, de sakerna brukar alltid gå hem. Annars köp tex Lancomes Läppglans eller sånt. Det har hon säkert sett i en tidning, Eller kanske rent av en tidningsprenumeration på Veckorevyn eller liknande tidning.

• Mizuki

Saker till hemmet brukar vara populärt i den åldern, man ska ju (om man inte redan har) flytta hemifrån när som helst och det är alltid trevligt att ha fina skålar, tallrikar, glas osv.

• elliis

Tack för alla tips.
    Funderar på att ge henne en korg med t.ex. ansiktsmask, hårinpackning, något smink kanske m.m.
    Har ni tips på fler saker?

• JennieH

Jaaa, jag är 17, jag skulle älska en sån korg!
    Ansiktsmask, peeling, hårinpackning, fotmask? Fotbadsalt, badsalt, badkulor (om hon har badkar). Hmm... Presentkort på 100:- på H&M/Åhlens så hon kan köpa nåt i sminkväg elelr så, som hon vill ha? :)

Svar på tråden Present till 17 årig tjej