Prison Break!
www.imdb.com/gallery/granitz/2096/WentworthM_Vespa_1416785_400.jpg&path_key=Miller,%20Wentworth&seq=4
Där var han ju rätt nice även när han ler
www.imdb.com/gallery/granitz/2096/WentworthM_Vespa_1416785_400.jpg&path_key=Miller,%20Wentworth&seq=4
Där var han ju rätt nice även när han ler
Han Wenthworth Miller har ju en rätt rolig bakgrund iallafall. Iallafall om man kollar var han kommer ifrån.
Hittat på imdb.com
"He is of African, Jamaican, English, and German descent on his father's side, and of Russian, French, Dutch, Syrian and Lebanese descent on his mother's side."
I Sverige är ju Prison Break fortfarande bara på säsong 1? Tyckte jag läste nått om säsong 2... I USA möjligtvis
Oh ja, jag håller me :) måste erkänna, jag hade inte sett någonting alls av Prison Break innan denna veckan... inte ett enda avsnitt... men så laddade jag ner alla avsnitt som finns än sålänge o började titta o jag fastnade rätt lagom :) så jag har alltså kikat på 22 + 1 avsnitt bara sedan i onsdags =) men har ju tiden också så, tyckte det var dags o kolla upp va alla pratar om... o ja tänkte inte på det innan men Wenthworth är faktiskt väääldigt het! Även när han smilar lite grann =D
wentworthmilleronline.com/gallery/
Maaassa fina bilder på Michael ;)
Han är med i "It's like that" & "We belong together"... Han spelar hennes "föredetta" typ
Micheals brorsas son
Hela säsong 2? Hela säsong 2 har dem inte ens släppt i USA ju
Jo det vet jag men hela säsong 2 är ju inte släppt på varken dvd eller nätet...
Syftade bara på att det var någon här som sa att den hade hela säsong 2 på jobbet...
nej nej gjorde mig inte alls upprörd =) blev mest nyfiken eftersom jag själv inte sett längre än 4 avsnittet av säsong 2