Inlägg från: sandy85 |Visa alla inlägg
  • sandy85

Prison Break!

ingen aning hur jag kunde småsomna.. jobbar o går upp vid 5.. kan va anledningen.. men vad var det för prat om att sara kanske dör?  berätta berätta

• sandy85

ojjj då slumrade jag såg att hon tittade på nått läkemedel.. vad slutade det med då? vadå ritade ett kors på magen? gjorde dom som hittade henne det? 

• sandy85

missix: i natt är reprisen.. klockan 1 på natten och klockan 2.. spela in  :)

• sandy85

blää vad dum jag är.. var så nyfiken om sara s jag frågade min kompis som tittar på prison break och är lååååååååångt fram i serien..  och frågade hur det gck med sara  :)  dumma dumma mig att va så nyfiken  :)

• sandy85

1 dag kvar!!!!!!!!!!! först cityakuten sen prisonbrek snacka om att man kommer va onåbar i 2 timmar imorgon  :)

• sandy85

va är snyggingen bög?  HAR NI LÄST DET/HÖRT?  :)

• sandy85

haha pressen r rolig men skulle inte förvåran mig alla snyggingar tros va bögar  :)

• sandy85

jag jobbar med till 9 och är inte hemma förrens 10  : gahh.. får skynd amig hem är framm epå ststion 21:50.. skynda skynda

• sandy85

nej inte jag tack gode gud  :)

åhhh 3 sesonger  :)  underbart  :)  inte drygt alls   :DDDD

• sandy85

eftersom jag missade lite pga tåget.. hur hittade veronica presidenten? 

• sandy85

eprisen är mitt i natten på måndag vid 1 tror jag eller om detvar 12 på natten iaf här  :p

• sandy85

hörrni tråden får inte dö ut  :P

vet nån nån film wenthwort vart med i?

• sandy85

fler nån film? vet att det finns någon ny film med honom fast den verkar bara löjlig.. dom kommer till nån annan värd med dinosaurier.. o en dinosarie hjälper dom att rädda världen..  hahah..nått sånt ljuset fick inte slcokna det skulle dinon hjälpa dom att förhindra

• sandy85

1 dag kvar :) shit vad veckorna går fort..

tror inte han är bög dock.. han drömkvinna såg visst ut som sara i prison break.. beskrev han i klicka (aftonbladet) haha :)

• sandy85

mina vänner äsger att det inte sårar ur utan det blir bara mer o mer spännande..

• sandy85

åhhhh idag är det igen.. ska köpa prison break 1an..

• sandy85

min 3a strulade i först kvarten plus så jag missade cityakuten..

men jag fick se 45 min av prison break iaf :)

Svar på tråden Prison Break!