Prison Break!
ingen aning hur jag kunde småsomna.. jobbar o går upp vid 5.. kan va anledningen.. men vad var det för prat om att sara kanske dör? berätta berätta
ingen aning hur jag kunde småsomna.. jobbar o går upp vid 5.. kan va anledningen.. men vad var det för prat om att sara kanske dör? berätta berätta
ojjj då slumrade jag såg att hon tittade på nått läkemedel.. vad slutade det med då? vadå ritade ett kors på magen? gjorde dom som hittade henne det?
missix: i natt är reprisen.. klockan 1 på natten och klockan 2.. spela in :)
blää vad dum jag är.. var så nyfiken om sara s jag frågade min kompis som tittar på prison break och är lååååååååångt fram i serien.. och frågade hur det gck med sara :) dumma dumma mig att va så nyfiken :)
1 dag kvar!!!!!!!!!!! först cityakuten sen prisonbrek snacka om att man kommer va onåbar i 2 timmar imorgon :)
va är snyggingen bög? HAR NI LÄST DET/HÖRT? :)
haha pressen r rolig men skulle inte förvåran mig alla snyggingar tros va bögar :)
jag jobbar med till 9 och är inte hemma förrens 10 : gahh.. får skynd amig hem är framm epå ststion 21:50.. skynda skynda
nej inte jag tack gode gud :)
åhhh 3 sesonger :) underbart :) inte drygt alls :DDDD
eftersom jag missade lite pga tåget.. hur hittade veronica presidenten?
eprisen är mitt i natten på måndag vid 1 tror jag eller om detvar 12 på natten iaf här :p
hörrni tråden får inte dö ut :P
vet nån nån film wenthwort vart med i?
fler nån film? vet att det finns någon ny film med honom fast den verkar bara löjlig.. dom kommer till nån annan värd med dinosaurier.. o en dinosarie hjälper dom att rädda världen.. hahah..nått sånt ljuset fick inte slcokna det skulle dinon hjälpa dom att förhindra
1 dag kvar :) shit vad veckorna går fort..
tror inte han är bög dock.. han drömkvinna såg visst ut som sara i prison break.. beskrev han i klicka (aftonbladet) haha :)
mina vänner äsger att det inte sårar ur utan det blir bara mer o mer spännande..
åhhhh idag är det igen.. ska köpa prison break 1an..
min 3a strulade i först kvarten plus så jag missade cityakuten..
men jag fick se 45 min av prison break iaf :)