• jojjsa

Bestick

Ja snygga bestick letar jag efter!

Vad har ni för bestick hemma? Vad gillar du?

• Svar på tråden Bestick
  • Pokergirl
    Thursday skrev 2006-08-24 21:37:23 följande:
    Pokergirl - vi har också Vivianna, älskar dem!
    Visst är dom underbara! Var har ni köpt dom? Har ni även serveringsbesticken? Funderar på att köpa dom men har inte kommit mig för det ännu.
  • Grannen

Har precis inhandlat modellen "vårgårda" i Anders Petter serien.
    Enkla och vackra.

• Grannen

Ingen bra bild men en bild iaf! : )

• Thursday

Pokergirl - min blivande svärmor är besatt av att man ska samla på saker så vi får besticken i present av dem. Superbra! Tror att en del av det är köpt på Jarl Sandin i Göteborg. Vi har vanliag besticken, teskedar, smörknivar, serveringsbestick och såsslev. Tycker alla delar är fantastiska och vi får alltid komplimanger för besticken.

Måste bara fråga... känner jag igen din ring från Anders Fors sida?

• TessaLisa

HAr bestick från "Boda Nova" minns inte vilken sort... Kan ha hetat "line" el.liknande. Jättefina och har rätt "tyngd" i handen.

• TessaLisa

Annca: Det är ju såna vi har! diggar dem verkligen!

• Pokergirl
    Thursday skrev 2006-08-25 11:15:47 följande:
    Pokergirl - ... känner jag igen din ring från Anders Fors sida?
    Det stämmer bra det!
  • jojjsa

Vivianna verkar vara jättefina, läckert med en liten annorlunda design! Vart kan jag se hela serien på nätet? Prismässigt såg jag en sida som tog ca 750 för ett kuvert, var köper ni och betalar ni?

Fler kul bestick-idéer?

• Pokergirl
    jojjsa skrev 2006-08-26 10:16:26 följande:
    Vivianna verkar vara jättefina, läckert med en liten annorlunda design! Vart kan jag se hela serien på nätet? Prismässigt såg jag en sida som tog ca 750 för ett kuvert, var köper ni och betalar ni?Fler kul bestick-idéer?
    Gå in på en smyckabutik, dom brukar ofta sälja Georg Jensen, fantastiska bestick att hålla i!
    Vi hittade georg jensen på nätet, köpte direkt från danmark och det blev nästan halva priset, kan söka rätt på länken om du vill.
  • jojjsa

Pokergirl; Tar väldigt gärna emot länken! Tack på förhand...

Svar på tråden Bestick