VIPS-arnas höstkalender

Vilken fin lista

Hallå Xena?? Fika??
Så nu skriver jag in riktigt datum för sprayandet samt prel ÄP, blir samma som Maja AUGUST FISK78: (28 år/Sthlm) sprayar sedan 16/8, sedan sprutor inför hemmaförsök. fröken fru: (38 år) fjärde FET, sjätte försöket Kerpet: Sprayar sen den 18/8 inför första IVF Maxie: (31 år/Sthlm) sprutar inför 4:e inseminationen 27/8 Malin_orebro: (28 år/usö) första FET försöket börjar knapra runt den 31 aug Infinitive: (33år/xx) korta metoden IVF, börjar med sprutor v.34 SEPTEMBER Idis: (30år/ U-sala) börjar spraya för 4:e IVF 1/9 Minna: (34 år/Finland) sprutat menopur, insemination (16/8). BIM ca 2/9 maja under eken: (28 år/usö) sprayar sen 3/9 Infinitive: (33år/xx) ÄP 4/9 Cah: (32 år/ U-A) börjar spraya inför första IVF 5 sept Kerpet: (33 år/Sthlm) Blodprov på HS för att kolla om jag är nedreglerad 6/9 Caribe: (39 år/Sthlm) börjar spraya för första IVF 8 sept malin_orebro: (27år/örebro) VUL inför FET 7 sept Mirren: (28 år/Sthlm) börjar spraya för första IVF 9 september (distans Falun) Pess: (30 år/Sthlm) Pergotime/Metformin. Bim 11/9 Lilja71: (35 år) Påbörjar första IVF i slutet av september, läkarbesök den 20:e Xena: (32 år/Norrbotten) hysteroskopi 14/9 uppstart för första ivf 26/9 Pickaboo: (38 år/UAS) andra IVF, nedregleringskoll och ev sprutstart 15/9 (spraystart 30/8) OKTOBER maja under eken: (28 år/usö) preliminärt ÄP v 41 Caribe (39år/Sthlm/Sophiahemmet) prel. ÄP v.41 Mirren: VUL 5, 11 och 16 oktober preliminärt ÄP v 42 i Falun NOVEMBER FISK78: 2/11 nybesök HS inför IVF
Näää det där gick ju inte alls????? Är det någon som kan uppdatera ordenligt? Jag börjar spraya 8 sept och ÄP v.41..... Varför blev det så??????
Ja vad gjorde jag för knasigt??
Tur att Idis grejjade till listan!
Maja du och jag i vecka 41 synkissystrar!
Tycker vi skall göra en rubrik längst ner med de som plussat, det ger hopp!
Först ut blir ju Minna
Men jag överlämnar åt ngn annan att lägga till det..... annars vet man inte hur det slutar.....
Infan jag skulle vilja hjälpa dig för jag har plus tjänst men vågar inte för sist så blev det så tokigt när jag vågade mig på listan..... allt blev komprimerat!
Men maja är ju i städtagen så hon kommer nog in och fixar ska du se
MAJA??
Duktig Maja