Anders Åkesson
Jag undrar lite om Anders Åkesson, e det någon som har varit på en seans eller sittning med honom???
Tycker att han verkar oerhört duktig och funderar på att åka till en av hans seanser i skövde.
Jag undrar lite om Anders Åkesson, e det någon som har varit på en seans eller sittning med honom???
Tycker att han verkar oerhört duktig och funderar på att åka till en av hans seanser i skövde.
Läste detta senare..
Det är min mor som har hand om Andrummet.. =)
20 sept har Anders sin seans kl 18:30 i A-huset på Västerhöjd!
Hahah... Då får du ta och hälsa din mor, jag har haft lite mailkontakt med henne om detta och det var egentligen meningen att jag skulle gått på Anders kurs i våras
Jag har redan bokat biljetter till Seansen och kursen lade jag ju handpenning på redan i våras. Ser du en två meter lång man med skägg och långt hår på seansen är chansen rätt stor att det är jag, då får du gärna säga hej
Johan
Hittade in på hans sida och det verkar som om han har privata sittningar trots allt
jaha. va kul
Jag och min syster funderar på den i skövde med honom och Iris Hall, vad kul att alla hade så bra att säga om honom för han känns som en "äkta" människa på alla sätt.
Har fastnat starkt för honom!
Deep Forest- det var på hans hemsida också som jag läste om sittningarna, men det kanske inte är så ofta han har dom.
Hoppas han kommer till gbg nån gång, eller lite närmare än skövde i alla fall.
Alexandra
Jag skickade iväg ett mail till honom. Tror det tar väldigt lång tid om man vill ha sittning med honom. Men jag sätter gärna upp mig på kö så får det bli när det blir!
Jag har varit både på storseans och privatsittning med honom. Jag har inget mer än positivt att säga honom. Tarotläsningen han gjorde på mig stämde till punkt och pricka. Jätteduktig är han.
Johan; hihi vad spännande! Då ska jag säga hej! Håll utkik efter en höggravid tjocksmock. Ska bli trevligt med seans igen. Var du på seansen den 9: maj?
//anna
xoduse:
Nä, min enda erfarenhet live med herr Åkesson var en föreläsning i Lidköping förra året har jag för mig. Annars håller jag mig mest runt Lidköping ännu...
xoduse och Johan
Ni verkar veta en hel del om medium
Är inne på Andrummet och kollar efter olika medium, finns det någon som har sin praktik i Blekinge eller i närheten av Blekinge?
Förlåt för OT förresten!!
deep forest:
Lägg ut en efterlysning i en egen tråd, och det kan du också göra på mitt forum mediala.se. Jag känner tyvärr inte till så många olika medium ute i landet.
Johan
Har blivit medlem där nu
trevlig, välkommen