• lieh

spoiler desperate housewife

Nu är det så att jag är så himla lat och orkar inte leta igenom alla trådar och svar.

Det enda jag vill veta är vad som händer i framtida avsnitt av Desperate housewife. Jag har bara sett de avsnitten som sänds i Sverige.

Vill någon göra min dag och ge mig smaskiga detaljer. TACK!!!

• Svar på tråden spoiler desperate housewife
  • Mirris

Kanske är hon.. för hon är ju gravid och kanske känner att hon gjort sitt!

Marcia alltså!

• lieh

Ja det är säkert Marcia. Synd för det är min favorit där.

• Fembarnsmorsan

Bree får nog av sin son till slut och lämnar av honom långt ute i ingenstans med packning o lite pengar:-OHon skriver in sig på mentalsjukhus pga "utmattning" men måste snart "lura ut sig" då Danielle hamnar i knipa med grannens son Matthew..... sen händer det saker där som ni kanske inte väntar er....vill ni veta?

Susan har sex med Carl:-O efter att han lurat henne att d e slut med Edie Britt....

Gabrielle o Carlos....oj oj oj oj oj oj oj hon föreslår till slut att han ska ha en "fling" så han inte ska gå o vara arg p henne hela tiden o vem väljer han tror ni?....

Lynette o Tom.....Lynette hamnar i knipa när hon "hjälper" chefen i hans förhållande o får då reda på att Tom har gjort "mystiska resor" o köpt blommor till ngn.....hon följer efter honom o ser honom gå upp för trappan med en lång "skönhet"......tar pojkarna o sticker;-O...vill ni veta fortsättningen ......

Edie bränner ner Susans hus som hämnd för att hon hade sex med Carl....

Kollar senare om ni vill veta lite mer....

• Fembarnsmorsan

Det var inte Caleb som dödade den där flickan...det var Matthew:-O

Tom o Lynette talar till slut ut med varandra o då får Lynette veta att Tom har en dotter:-O tror hon var tolv eller ngt sånt efter ett one night stand med en strippa.....:-O

Carlos är otrogen med hemhjälpen som ska föda deras barn:-O:-O:-OGabrielle kastar ut honom of course men "behåller" flickan,det är ju "hennes" baby....

• lieh

Ja jag vill veta mer. Vad snällt av dig Fembarnsmorsan att du berättar för oss.

Behåller Gabrielle hemhjälpen eller bebisen som föds! Fattade inte riktigt där.

Haha..roligt att Bree lämnar sin son i ingenstans. Han förtjänar det.

Att det var Matthew som var skyldig anade jag.

• riot

Gabrielles hemhjälp är alltså gravid så Gabrielle ser ju till att hon får fortsätta jobba hemma hos henne till bebisen är född.
    Sista avsnittet är väldigt dramatiskt, Susan & Mike har börjat på igen och han planerar att fria till henne. Susan får reda på det och dom bestämmer en dejt någonstans. Susan sitter och väntar på Mike och när Mike är på väg till henne blir han påkörd av en skum snubbe som börjat umgås lite smått med Bree. Ännu ett psycho som fastnat för Bree verkar det som. Och så slutar det.

• Rokka Jill

nä.. verkar som om jag kommer att böla igen.. lika bra att ladda upp med näsdukar under säsongen..
    men varför behandlade applewhites caleb konstigt om det var mathew?

Svar på tråden spoiler desperate housewife