Byxor/jeans med hög midja?
Eftersom min mage inte vill försvinna efter graviditeten har jag insett att jag måste måste ha nya byxor...vart hittar jag snygga byxor/jeans med hög midja som kan hålla in magen lite...?
Någon som har en aning...?
Eftersom min mage inte vill försvinna efter graviditeten har jag insett att jag måste måste ha nya byxor...vart hittar jag snygga byxor/jeans med hög midja som kan hålla in magen lite...?
Någon som har en aning...?
Jag hörde på radion imorse att de låga jeansen blir omoderna i år och ger väg för byxor med hög midja. Yippee
jag är så trött på alla magar som hänger utanför byxorna på stan. Det måste ha varit den gräsligaste modeflugan någonsin!
Haha...ja, jag har ju definitivt inte visat min mage...
Har oxå hört det men hittar inga...?
Det kommer kanske nu till hösten.
JC har olika jeansmärken som är lite högre i midjan, dom har alltså redan kommit
även Carling har massor av snygga jeans
Jag hittade ett par på Cubus för 299:-, fast jag egentligen var ute efter ett par med medellåg midja.
Men de här hade precis den djupblå, oslitna färgen jag var ute efter, och satt väldigt snyggt där bak.
Fast de hade knollriga terrakottafärgade broderier på bakfickorna, det gillar ju inte alla.
själv föredrar jag Denimbirds, Lee eller Lewis
med lite stretch i
Kommer inte kunna köpa jeans i höst... min kropp är inte byggd för byxor med hög midja
hög midja är inte så snyggt men en normal midja på jeans är ganska skönt
Risken med att ha för hög midja på jeansen (Ja egentligen lla byxor) är att man får vad min älsta dotter kallar "!Halensgump"
Dvs. att det ser ut som om en bakända är hur lååång som helst. Inte så smickrande kanske?
Fast Normalhöga jeans är skönt.
Salmiak73:
hahhaaa
det är inte så snyggt när gumpen går upp på ryggen
Jag har precis köpt ett par jeans med hög midja på Lindex.
Levis 506-inte skyhöga utan lagom höga för att klara även nästa modesväng, raka vilket är tidlöst (notera inte insydda alls utan verkligen RAKA), prisvärda för ett par märkesjeans dvs ca 1000kr.
Just det; dessutom finns de i de flesta butiker eftersom de är en standard modell likt 501orna (mao många olika tvättar) och när jag säger lagom höga-de ser inte spec höga ut fast de håller in magen -dvs ingen ful rumpa på köpet!!!
Min kille sa just att 506 klassas som låga byxor men på mig går de till naveln iaf och jag är lång.. hmm nåväl alla verkar övergivit tråden iag
Denimbirds håller väl in magen en del och finns normalhög/hög, Acne jeans, du kan ju leta på H&M etc också för det är så olika vilka jeans var person passar i
Tack alla! Skall ge mig ut och leta!
Salmiak - just precis...det vill jag uuundvika! Inte snyggt!
Precis som någon skrev har jag köpt ett par mörkblå smala jeans med relativt hög midja på Lindex, superjusta!
Och på min nya favoritaffär (tantaffär?) Flash finns en del del justa modeller med högre midja.
Cecilia, Expressens modedrottning, har hittat läckra höga jeans från Acne, se bild här: blogg.expressen.se/modebloggen/