nej nte igen!!!
Nu kom mensen igen! Jag fattar inte att det aldrig ska gå!Hur länge ska man behöva plågas? En gång varje månad är det som man får ett knivhugg i hjärtat då den j-a mensen kommer! Jag orkar snart inte mer!
Nu kom mensen igen! Jag fattar inte att det aldrig ska gå!Hur länge ska man behöva plågas? En gång varje månad är det som man får ett knivhugg i hjärtat då den j-a mensen kommer! Jag orkar snart inte mer!
Drygt 2 år. Haft två missfall. Känns så hopplöst!
Har ni inte gjort en fert. utredning? Det har ni rätt till eftersom ni har förökt så länge utan att vara gravida... Ni sk aha rätt till det trots att ni blivit gravida och fått missfall..
marline: Förstår det stakare .
Kan ni inte få någon sorts hjälp?
Förstår dig sitter i samma situation själv snart 3 år sen vi börja verkstan med 1 missfall förra sommaren! Sen är det som du säger: En gång varje månad är det som man får ett knivhugg i hjärtat då den j-a mensen kommer! Håller tummarna för er iaf att ni ska lyckas snart för fy vilken PLÅGA det är detta! Kram på dig
sitter i samma sits som ni.. ska börja utredning nu i september...tog lite tid för oss att ta mod till oss och ringa och få hjälp.. men nu efteråt e det skönt...hoppas man bara att man får nån hjälp.. lycka till vännen
När vi pratade men bm efter vårt andra missfall så sa hon att vi måste vänta tills det har blivit tre missfall då de inte gör utredningar innan dess.. An någon dum j-a anledning!
Tack alla som håller tummarna för oss! Jag gör detsamma för er!
Marline- Din bm har faktiskt både rätt o fel där! Man har rätt till missfalls utredning efter 3 missffall.
Men du har rätt till en utredning redan efter ett år varför du inte är gravid nu!
Kontakta en riktig läkare isf för bm ist! Mitt tips till dig bara så ni får hjälp
Vill bara ge en kram och säga att jag vet hur det känns!
Har iofs "bara" haft ett mf och vi har försökt sen nov -05, men sorgen och smärtan när det inte blir som man vill o önskar är fruktansvärd...
Lycka till!!
Hej!
Visst känns det som jorden rasar samman varje gång när man får sin mens. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag slapp min mens på grund av en gravdlitet nån gång. Det önskar jag er andra också,
Tack för en bra sida.
Anja.