• Cheri

Har din dotter ihopväxt underliv?

Min dotter har igenväxt underliv, hon har alltså inget tredje hål.

Jag har inte fått någon direkt information av BVC om detta, så nu hoppas jag att en omröstning kan ge mig ett svar om ifall detta är vanligt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har din dotter ihopväxt underliv?
  • Cheri
    Mälaröbo skrev 2006-08-23 23:08:06 följande:
    Min brorsbarns halvsyster föddes utan anus och har fått opereras!
    Okej, stackars barn. Men nu menade jag just snippan
  • Cheri
    tamate skrev 2006-08-23 23:08:46 följande:
    Hur upptäckte du detta? syns det?
    Njah alltså.. det är väl snarare så att det inte syns.. Det finns inget hål. Ser du ett hål så är det ingen fara
  • qaz

om man inte har i sär blygdläpparna i bland på tjejerna så kan de växa i hop.östrogensalva fixar opp det hela.ganska vanligt faktiskt.var din född utan hål?

• Manja

gud. vad hemskt. har inte ens kollat för de har ju sagt att man inte får sära på blygdläpparna

Jag lever och andas bara för min älskade Alicia
  • tamate

Oj, tack för du gjorde denna omröstningen. Nu vart man lite klokare, hade aldrig hört om detta men det är ju klart att kan man födas utan analöppning så kan man ju födas utan slidöppning.

• Cheri
    qaz skrev 2006-08-23 23:11:04 följande:
    om man inte har i sär blygdläpparna i bland på tjejerna så kan de växa i hop.östrogensalva fixar opp det hela.ganska vanligt faktiskt.var din född utan hål?
    Nej, östrogensalva behöver inte "fixa upp" det hela.
    Hon är inte född utan hål, det upptäcktes att hon var lite igenväxt på första läkarkontrollen, då fick hon östrogen och blev bra. Nu på 6 årskontrollen upptäcktes att hon var helt igenväxt, och att även urinröret var för litet. Denna östrogen behandling har inte gett några  resultat.
  • Cheri
    tamate skrev 2006-08-23 23:14:36 följande:
    Oj, tack för du gjorde denna omröstningen. Nu vart man lite klokare, hade aldrig hört om detta men det är ju klart att kan man födas utan analöppning så kan man ju födas utan slidöppning.
    Jo fast hon är ju inte född utan öppning, det har växt igen 
  • Cheri
    Manja skrev 2006-08-23 23:13:35 följande:
    gud. vad hemskt. har inte ens kollat för de har ju sagt att man inte får sära på blygdläpparna Jag lever och andas bara för min älskade Alicia
    Läkaren ska kolla det på läkarkontrollerna.
Svar på tråden Har din dotter ihopväxt underliv?