Inlägg från: uniMog |Visa alla inlägg
  • uniMog

Diggar du Grynet?!

nej usch jag tycker hon är hemskt osmaklig och dålig. Tycker man borde kunna vara en stark förebild utan att spela över

• uniMog

jag tycker hon är för gapig, för fånig, för påfrestande, för... för ALLT...

Budskapet är bra men måste man klä det i en fjompig överdramatiserande fjollkostym som låter illa?

• uniMog

Ja jag håller med om att budskapet är bra men jag tycker inte hon för fram det på ett bra sätt.

Att ta plats är bra, men om man måste göra sig till åtlöje eller skrika för att ta plats ..... är det bra för barn att lära sig?

att folk lyssnar på en är bra, men om man måste låta som en idiot och klä sig så att en blind inte skulle kunna missa en på stan... det tycker jag heller inte är bra att lära ut.

• uniMog

nej jag skulle nog inte heller tycka att kläderna i sig var ett problem men i kombination med resten av paketet Grynet så tycker jag det är .....kommer inte på något bra ord.... avskräckande, motbjudande och något jag absolut inte vill att mina barn/ungdomar ska lära sig. För mig är Grynet någon som visar att man måste skrika för att göra sig hörd. Det håller jag inte med om.

• uniMog

Vårsol, jag är ungefär lika förundrad som du fast tvärtom.. jag kan verkligen inte förstå vad som är så bra med henne.

Svar på tråden Diggar du Grynet?!