Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Diggar du Grynet?!

Grynet rockar!!!! Hon är helt underbar!!! Jag sitter klistrad vid TV:n som värsta 13-åringen när jag ser henne

Jag tror att resultatet av att hon säger SKIT så mycket har blivit att unga härmar henne och säger skit framför en massa ord. Men jag tar hellre ordet skit än fan/jävla/fucking vilken dag som helst. Skit är inget svärord, och det låter mycket bättre än de andra orden. Jag vet inte hur länge sen ni gick i mellan/högstadiet, men som jag minns det (nu är det tio, TIO aah, år sen jag gick) så hörde man en hel massa fan/jävla/fuck. Så jag säger som Grynet: TA INGEN SKIT!

• vackrastarflow

håller med... vem är det som säger att hon INTE klär sig rätt? och vem isåfall klär sig rätt?? det är så himla mycket modeinfluenser nu för tiden, så jag tycker att man ska ta vara på de som inte går efter dessa strikta normer.

fram för egen vilja hos ungdomar idag!

• vackrastarflow

jag skulle inte låta min 5-åring se det. förresten, barn ska inte sitta vid tv:n hela dagen... Grynet går kl. 19, då ska mitt femåriga barn inte sitta framför tv:n.

• vackrastarflow

giz - jag satt och skrattade åt samma sak! så underbart!

ni som fortfarande argumenterar om att femåringar inte ska se det - låt inte dem se det då!! det är INTE ett program som är riktat till femåringar. kom igen va...

Svar på tråden Diggar du Grynet?!