• Matty

Ngn som gjort en brasiliansk vaxning på Astron???

Har övervägt detta länge och har nu bokat tid på tisdag......börjar redan få ångest. Är det ngn som varit där? Vet hur de som jobbar där är? Känns ju lite pinigt, men va fasen....lär ju aldrig få veta annars om man inte testar

• Svar på tråden Ngn som gjort en brasiliansk vaxning på Astron???
  • Lodjuret

Har varit där flera gånger och är nöjd. Margareta är i 60-års åldern och jag tror att det bara är hon som jobbar där

• Matty

Ok, har hört att det är lite "öppet" där....att folk liksom kan komma in där man är....Så nu har jag fått för mig att alla kommer se mig Jaja, det blir nog bra.....Men du Lodjuret, hur ofta måste man göra för att hålla efter någor sånär??

• Lodjuret

Britsen är en trappa upp men man kan se upp från undervåningen men det är ett draperi för britsen så du syns inte. Svårt att förklara. Jag går en gång i månaden men det är nog olika från person till person och beror säkert också på hur länge man har hållit på.

• Girl Afraid

Jag har gjort det där. Det är för det första ganska sunkigt ställe tycker jag. Sedan så var hon inte speciellt proffsig. Det gjorde superont och går man hos någon som använder rätt sorts vax och rätt metod gör det inte alls lika ont. (Har gjort brasiliansk vaxning flertalet gånger innan på andra ställen.)

• Matty

Näää, nu får jag ännu mer ångest.....ingen annan med erfarenhet därifrån?? Eller tips på annat ställe??

• beautifulstardust

Nu gäller det här ju piercing...men vidare seriöst låter det ju inte!!!
    Hittade detta från Frida.se :
    "Jag säger bara en sak och det är att om du ska pierca dig så ta med din mamma eller pappa så det blir på ett seriöst ställe, ifall du ska pierca dig och du inte behöver målsman, så vänd på engång! jag piercade mej på lika bra säga namnet så ingen går dit! Salong Astron på BIrger Jarlsgatan och jag fick ett HELVETE med min piercing, för det första så hade hon satt den sne, sen va det en nikel pircing vilket e förbjudet. plus att jag inte hade fått en läkningspiercing utan en vanligt. jag kände på mig att något var fel så jag gick till en seriös piercare och han höll på tappa hakan när han såg min navel. hade jag inte gått till honom så skulle den vuxit in i min navel eftersom piercingen va för liten! Så snälla gå till ett seriöst ställe där man måste ha målsman annars kommer du få ett helvete!!!

• Matty

Suck....har en kompis vars son piercat sig där trots att han är minderårig, så jag reagerade lite på det jag med när hon berättade det, men det var dock efter det att jag bokat tid....kanske ska avboka då och ta ngt annat ställe...Tack för svar!!

Svar på tråden Ngn som gjort en brasiliansk vaxning på Astron???