• Lodjuret

Nyckelring sökes

Har letat i flera affärer och på internet efter nyckelringar som är genomskinliga och som det går att peta in en lapp i där det står vart nyckeln går. Vet någon var man kan hitta något liknande?

• Svar på tråden Nyckelring sökes
  • 1985

såna köper jag där man kan lämnar in nycklar för att göra kopior och sånt. de brukar ju ha såna grejer

• Lodjuret

Claes Ohlsson har inte.

Har varit hos två "nyckelkopierare" men de har bara färgade

Någon som har fler tips?

• 1985

Småplock-affärer såsom Bubbeltian, Jula, Europrice, X-Price m.m.

• Tess76

Har du kollat i större matvaruaffärer? Jag tror jag köpte mina på Ica Maxi, men är inte säker.

//Kalla fötter, varmt hjärta.
  • aprilbarn

På Panduro hobby finns det! Gå in på länken och klicka så får du se hur de ser ut. Hoppas att det är någon som passar!

(finns ju i butikeerna också, men jag vet ju inte ifall du råkar ha en där du bor eller inte...)

www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet

• aprilbarn

Nähä, gick visst inte att länka direkt

Skriv in nyckelring i sökfältet så kommer det upp en lista! Där kan du sedan klicka för att se hur de ser ut. Finns i lite olika former. (De är i acrylplast, lite hårdare alltså, vet inte om det är vad du söker?)

• Lodjuret

Aprilbarn: De är nästan rätt. Skulle bara vilja att de var rektangulära istället för kvadratiska.

Tack för hjälpen allihopa!

• Lodjuret

Tack för all hjälp! Det blir nog de från Panduro även om de inte är precis som jag ville ha dem men man kan inte få allt. ;)

Tack igen!

Svar på tråden Nyckelring sökes