Nyckelring sökes
Har letat i flera affärer och på internet efter nyckelringar som är genomskinliga och som det går att peta in en lapp i där det står vart nyckeln går. Vet någon var man kan hitta något liknande?
Har letat i flera affärer och på internet efter nyckelringar som är genomskinliga och som det går att peta in en lapp i där det står vart nyckeln går. Vet någon var man kan hitta något liknande?
Claes Ohlsson???
såna köper jag där man kan lämnar in nycklar för att göra kopior och sånt. de brukar ju ha såna grejer
Claes Ohlsson har inte.
Har varit hos två "nyckelkopierare" men de har bara färgade
Någon som har fler tips?
Småplock-affärer såsom Bubbeltian, Jula, Europrice, X-Price m.m.
Har du kollat i större matvaruaffärer? Jag tror jag köpte mina på Ica Maxi, men är inte säker.
På Panduro hobby finns det! Gå in på länken och klicka så får du se hur de ser ut. Hoppas att det är någon som passar!
(finns ju i butikeerna också, men jag vet ju inte ifall du råkar ha en där du bor eller inte...)
www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet
Nähä, gick visst inte att länka direkt
Skriv in nyckelring i sökfältet så kommer det upp en lista! Där kan du sedan klicka för att se hur de ser ut. Finns i lite olika former. (De är i acrylplast, lite hårdare alltså, vet inte om det är vad du söker?)
Aprilbarn: De är nästan rätt. Skulle bara vilja att de var rektangulära istället för kvadratiska.
Tack för hjälpen allihopa!
www.pandurohobby.se/order/ProductServlet&aid=312507
Denna är rektangulär i plasten, men pappersbiten oval.
Tack för all hjälp! Det blir nog de från Panduro även om de inte är precis som jag ville ha dem men man kan inte få allt. ;)
Tack igen!
Jula har - www.jula.se
Art. nr 319038
Jassikan: Tyvärr är de inte genomskinliga men tack för att du försökte