• mamyleine

Har ni spanat in ungdommar.se?

Haha. Satt precis och kikade där. Verkligen jätte roligt forum + frågor.

En kille frågade om det var sant att ollonet ramlade av varje gång man haft sex och att det sedan växte ut ett nytt .

Har ni några roliga sex-spalts frågor att bidra med

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • Svar på tråden Har ni spanat in ungdommar.se?
  • mamyleine
    Anonym skrev 2006-08-26 02:48:01 följande:
    Ska bara vara med ett "m". www.ungdomar.se
    Tack , jag är dyslexlektiker därför stavar jag fel .
  • mamyleine
    riot skrev 2006-08-26 02:21:52 följande:
    Det roligaste jag läst därinne är då en tjej var dum nog att fråga i forumet, alltså inte fråga någon av experterna utan alla som är medlemmar, om det är sant att man dör om man sväljer sperma. Gissa hur många som tog tillfället att jävlas genom att svara, "Ja, jag har flera kompisar som har dött av det. Akta dig!"! Stackars tjej. Iochförsig, hade någon frågat mig något sånt hade jag nog säkert dragit till med ett tokigt svar.
    Haha ,
  • mamyleine
    Kejo skrev 2006-08-28 21:45:06 följande:
    "Hej jag undrar om det är sant att man får nya könshår för varje gång man har sex."Ja, det är väl tur att det finns vax. Hur skulle vi annars se ut?! :-O"om en kille vill slicka sin tjej kan det hända att hon säger nej? e det vanligt isåfall?"Shit, är denna fråga seriöst ställd?"När jag onanerar får jag ibland väldigt konstiga fantasier. Jag verkar tända på långa, blonda, storbystade tjejer som ligger i sängen iklädda endast underkläder och stönandes mitt namn. Är detta normalt?"Herregud, VAR kommer denna ovanligt snuskiga fantasi ifrån Ooh så mycket tokigt det står på den sidan. Men men, jag tar det mesta med en nypa salt. Fast det är kul ändå
    Haha . Dom är så goa ^^,
Svar på tråden Har ni spanat in ungdommar.se?