Jag har nog bevis för hans missbruk eftersom han är åtalad för narkotikabrott.. Suck. Och om han inte vill lämna frivilliga drogtester så säger ju det ganskamycket, tycker jag. Saken är den att om han bara lägger av och visar att han har gjort det och sköter sig så är jag öppen för gemensam vårdnad och växelvis boende och allt det där, men då måste han sköta sig ganska länge,ett par år minst, tycker jag. Men i dagsläget fattar jag inte hur jag ska kunna samarbeta med honom, har anmält honom för olaga hot och så. Är det till någon hjälp att jag skrivit ner allt som hänt i min dagbok? Alla gånger han lovat att komma men sedan inte gjort det, hur lite han hört av sig osv? KOllar dom något på sånt? Jag bor i en trea, mina två stora delar rum och trivs med det, och lillen sover i mitt rum, han är 9 mån. Ska dock flytta pga hoten. Han har besöksförbud mot mig och har pga det inte träffat sonen sedan i maj, på Soc sa de att barnets trygghet ärså beroende av mig, om jag inte är trygg blir inte barnet det heller och att det var bäst att avvakta med umgänge. Kan det ligga mig i fatet? Min advokat hade begärt att det inte skulle vara något umgänge för tillfället p ga av att hans pappa uppträtt hotfullt mot mig samtidigt som han bar på barnet. Jag är öppen för umgänge,men med en kontaktperson! Jag vill att min son ska känna sin pappa, om inte annat för att han nte ska få nån slags fantasibild av sin pappa. Han kan vara väldigt go och kärleksfull mot sonen, men han är totalt ansvarslös, han märker inte andras behov eller vad som sker runt honom, pga drogerna. Ska jag säga det till soc?