• Moomi

Baddräkt i allmän bastu?

Hur gör ni i allmän bastu? Har ni baddräkt på eller inte när ni bastar? Svara JA om ni har baddräkt ELLER sitter insvepta i ett badlakan. Svara NEJ om ni är helt nakna.

Nu vill finländaren se hur man bastar i Sverige!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Baddräkt i allmän bastu?
  • mamyleine

JA - handuk vill inte svenska folket så illa så dom ska få se mig utan då får dom komplex *s*. Skämt o sido, när man jag ogillar att vara naken. Sover alltid med pjamas också. Högst få som sett mig naken.

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • Skogsrået

Handduk om jag är i en offentlig bastu och naken om jag bastar med min sambo i hans föräldrars bastu i sommarstugan.

• Banana82

allmän bastu med bara kvinnor, naken... båda könen, handduk

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • Peztis

I vår simhall får man inte ha baddräkt, sitter på min handduk naken. Har aldrig bastat med män förutom familjen.

• rosaros

Där jag bor finns dt ångbastu.. och där ska man ha badkläder/handduk på sig då det är blandat!!.. men det är nog kanske annorlunda när det är ångbastu?!!
    Annars i de vanliga är det uppdelat och då ska man ej ha badkläder på sig!!!...

• mjukisvicki

handduk de få gångerna jag har settat i en bastu. kan inte basta.. får astma attack men tycker det är skönt

• FGSO

Naket är självklart för mig och min sambo.
    Hade önskat att det fanns fler gemensamma "bastuar" att tillgå

• melonpuss

Jag röstade JA om det är allmän bastu, men om det är på en simhall på damavdelningen så är jag naken. Om det är gemensam har jag baddräkt

• 1malle

Badlakan... vill ju inte att folk ska spy!!!

Jonathan 5 april Ola 22 februari
  • Andrundrun

Ja. Ingen får se mig naken. Utan sonen och sambon.

Svar på tråden Baddräkt i allmän bastu?