Baddräkt i allmän bastu?
Hur gör ni i allmän bastu? Har ni baddräkt på eller inte när ni bastar? Svara JA om ni har baddräkt ELLER sitter insvepta i ett badlakan. Svara NEJ om ni är helt nakna.
Nu vill finländaren se hur man bastar i Sverige!
Hur gör ni i allmän bastu? Har ni baddräkt på eller inte när ni bastar? Svara JA om ni har baddräkt ELLER sitter insvepta i ett badlakan. Svara NEJ om ni är helt nakna.
Nu vill finländaren se hur man bastar i Sverige!
JA - handuk vill inte svenska folket så illa så dom ska få se mig utan då får dom komplex *s*. Skämt o sido, när man jag ogillar att vara naken. Sover alltid med pjamas också. Högst få som sett mig naken.
Handduk om jag är i en offentlig bastu och naken om jag bastar med min sambo i hans föräldrars bastu i sommarstugan.
allmän bastu med bara kvinnor, naken... båda könen, handduk
Jag gillar inte att sitta naken i af.
I vår simhall får man inte ha baddräkt, sitter på min handduk naken. Har aldrig bastat med män förutom familjen.
Där jag bor finns dt ångbastu.. och där ska man ha badkläder/handduk på sig då det är blandat!!.. men det är nog kanske annorlunda när det är ångbastu?!!
Annars i de vanliga är det uppdelat och då ska man ej ha badkläder på sig!!!...
*buffar*
handduk de få gångerna jag har settat i en bastu. kan inte basta.. får astma attack men tycker det är skönt
Naket är självklart för mig och min sambo.
Hade önskat att det fanns fler gemensamma "bastuar" att tillgå
Jag röstade JA om det är allmän bastu, men om det är på en simhall på damavdelningen så är jag naken. Om det är gemensam har jag baddräkt
Badlakan... vill ju inte att folk ska spy!!!
Ja. Ingen får se mig naken. Utan sonen och sambon.
Fast jag är finne så har jag badlakan runt mig
Bastar naken.