• Leos pappa

Hjälp att hitta min plånbok!

Har sett att det finns synska personer här på FL som hjälper folk att hitta borttappade saker. Så jag gör också ett försök!

I fredags förlagde jag min plånbok någonstans i vår lägenhet. Den är i svart skinn och med texten Gucci ingraverat i nedre hörnet. I plånboken har jag massor med plastkort (VISA, Amex mm, kökort, säsongskort till Hammarby Fotboll mm. Dock hade jag inga kontanter i den. Har letat överallt utan resultat. Jag vet att den är i lägenheten för senast jag såg den fick jag den från min fru i hallen då hon tog ut den ur skötväskan. Någon som vet var den kan va?

• Svar på tråden Hjälp att hitta min plånbok!
  • Birgitta2

Har du kikat bakom lilla byrån i hallen? Dra ut byrån helt och kolla på golvet.

• Leos pappa

Har ingen byrå i hallen!

• Birgitta2

Jaha, där rök min trovärdighet som siare!

• Caspersmamma

Jag är ingen siare men.... jag tappade bort min förra veckan. Trodde jag glömt den i affären så jag spärrade allt. I fredags hittade jag den under bilbarnstolen Kanske värt att titta där.... om du har någon

• Birgitta2

Mellan soffkuddarna, glidit in under en matta, glidit in under spisen, ligger i en låda nånstans, eller också har du lagt den i en ficka men glömt det...

• Leos pappa

Caspersmamma: Jo, men den var intt där heller, tack för tipset!

• Caspersmamma

Synd.. Lycka till i alla fall. Det är asjobbigt att sakna sin plånbok.

• Trojka

Ramlat bakom något element? Fundersam

• Ylwis

åh min pappa förlå plånboken en gång, hittade den i ugnen då men kollat frysen eller i kylskåpet'? vet det låter knäppt men ibland så lägger man den var som helst. vad gjorde du efter att din fru gav dig plånboken?

Svar på tråden Hjälp att hitta min plånbok!