• paula26

Mensvärk eller graviditet???????????

Jag håller på att bli galen snart? har haft lite ont i bröstet det senaste dagarna..så jag hoppades att det var p grund av graviditet.. men idag har jag fått mensverk i ryggens nedre del..o jag känner det lite nästan hela tiden.. hade mens 1-2 augusti o bör väl inte ha det igen först månadsskiftet.. så nu vet jag inte.. kan man känna av typ mensvärk i ryggen fast man kan vara gravid? Jag vet att det inte finns säkra svar..men hade varit bra att veta om det fanns dom som hade mensvärk o ändå var gravida

• Svar på tråden Mensvärk eller graviditet???????????
  • Santisen

Mitt första symptom under alla mina graviditeter har varit mensvärk

• after eight

Mitt första symptom var mensvärk. Jag hade inte planerat att bli gravid den månaden, det fanns inte ens med på kartan. När jag dessutom började känna av mensvärk, så trodde jag ju att mensen var på g. Så mensvärken du känner kan mycket väl vara att livmodern har börjat växa.

• paula26

O jag hoppas sååååååååååå.. jag har velat ha barn länge ..men min sambo var inte redo.. har ändå hoppats på att bli gravid varje månad ..fast jag visste att vi hade sjud? men nu är han nästan mera ivrig att veta om vi lyckades eller inte.. vi prickade in dagarna kring äl ..så jag hoppas att det funkade?. nu när jag vet att andra också har haft mensvärk o ändå varit gravida..har jag ändå hoppet kvar?.

• Microlys

Jag gjorde ett graviditetstest då jag hade haft mensvärk i tre dagar fast utan att få mens... Brösten ömmande också och så hade jag halsbränna... Och testet visade att jag var gravid! Om 29 dagar ska vi ha barn... Gör ett test vetja! Kan ju hända att du är gravid! Låter som det i alla fall.

Ge gärna besked sedan hur det gick!!!

• Beach

Hej!
    Jag har oxå typ mensvärk. och värk nere i ryggen..

Men mensvärk får jag alltid efter att mensen har satt igång. Så det känns lite mysko.

Hade blödningar den 1:a aug. (missfall) Har sedan kört på igen & hoppas på ett plus. Men tyvärr visade det negativt i morse. Vet ju inte när jag har BIM exakt. Men jag räknar ju från blödningarna.

Hoppa verkligen att det är växtvärk vi har & inte mensvärk.

• Browneyedgirl

Ska hålla tummarna =)

• paula26

Ja vi får hoppas på det bästa.. men jag tror att du testade för tidigt också.. har du 28 dagar mellan mens annars? Testade du med cb-tidiga eller? Jag hoppas att vi plussar denna vecka.. är så tråkigt att gå o vänta..man blir ju liksom gaaalen?

Är det fler som har Bim denna vecka?skriv så vi håller tummarna ihop

• honeybee78

Jag har BIM imorgon, men jag var tvungen att testa redan imorse. Tyvärr visade det inget utslag på graviditetshormon.... Jag fick oxå mensvärk igår kväll, men ingen mens. Den här månaden har jag varit säker på att få ett plus eftersom brösten varit så ömma och jag har heft en "varm" värk í ryggslutet.Kroppen lurar en varje månad..suck!

• lollofliz

Jag har precis samma. men är på BIM +8 nu, mycket mensvärk å ökade flytningar den senaste veckan, men de kan man ha innan mens me va? jag har även hat ont i tuttarna tillochfrån i en veckas tid. Jag vågar inte testa för blir så ledsen om det är ett - på stickan. väntar å se istället...

Lycka till

• ansita

Har också mensvärk å ont i korsryggen...BIM +3 idag, testade neg igår...suck...

Svar på tråden Mensvärk eller graviditet???????????