• sabia

är det någon som är 34 år.

hej på er!
    är det någon av er som är 34 å känner att tiden börja rinna iväg?
    jag börjar nästan tror att vi aldrig kommer att få uppleva denna känslan att bli föreldra. det är som om man börjar känna sig desperat. varje morgon vill jag inte ens går upp. jag har inga motivation alls.
    hatar mitt liv utan barn.
    JAG HA EN MENING I MITT LIV IGEN: jag tappade det när jag började med allt barn karussel.bara det att aldrig lyckas gör mig galen.

• Svar på tråden är det någon som är 34 år.
  • sabia

hej på er alla.
    jag tycker att det är inte bra när läkarna säger så. vi blir inte yngre utan våras kropp blir ju bara äldre. en gång en läkare frågade mig varför jag hade bråtton att bli gravid. då svarade jag att det spelade inget roll hur mycket jag än försökte förklara för honom , han skulle endå aldrig förstår mig som person, utan bara som en patient. jag är 34 år nu å jag var 29 år när jag började med min utredning å fortfarande har jag inga barn. å min läkare brukade säga att jag inte behövde oroa mig, för att jag var bara barnet, men nu känner jag bara en frustation inom mig.att vara 34 fyra år å inte lyckas att bli gravid är det som en mardröm. det verka som man vaknar aldrig ur det, någonstans kanske vi försöker lura oss själva.
    kram på er alla.

Svar på tråden är det någon som är 34 år.