Äter du tillräckligt bra frukost?
http://kolladinfrukost.se/ TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 11:55:42:PS: Poängen är alltså att man ska göra testet för att veta

nix, eftersom att min frukost brukar bestå av en banan! FY mig! (kollar inte ens länken)
Så här fick jag:
Jag blir genast misstänksam då jag ser att detta är gjort av ett av världens största flingföretag... men är det seriöst?
shit asså ;D Jag har tyckt på senare tid att jag har varit duktig med frukosten, mkt o nyttigt, men herreminje.
Jag äter tydligen för lite enligt deras beräkningar.
Kusin Knase: Ja, jag undrar också hur det kom sig att jag fick rådet att äta mer energi och kolhydrater "tex musli eller flingor".
Lite intressant ändå, tanken att analysera frukosten. Jag fick "för lite" på allt, så det vore intressant att veta om det är seriöst, förutom att tipsen stämmer väl med Kellogs.
Nallemajatjejen: Absolut, de nämner ju även gröt och sånt. Det jag funderade på är om det är korrekt det de säger i övrigt, eller om de slarvat ihop ngt för att kunna tipsa om bl.a. sina produkter?
Jag tror inte att de är helt och hållet objektiva kanske...
Wow! Vad bra jag äter! Det trodde jag i och för sig också.
Jag tycker jag ater en ganska korrekt frukost, men enligt dom sa ater jag ocksa alldeles for lite.. De vill val att man ska ata deras flingor som ar bombarderade med socker...