• Veladis

Skulle du köpa en retro-vagn från 60-70-80-tal?

Tänkte bara kolla intresset lite!
    Själv är jag retro-galning, med stor samling i garaget! Cool
    Om du väljer något av de tre sista alternativen, kanske du ska leta upp retro-barnvagnstråden här på FL!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 17:13:48:
    OBS! Kommentera gärna vad du svarat!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du köpa en retro-vagn från 60-70-80-tal?
  • Prisssan

Jag tycker personligen att de är jättefula, fast jag hade en 80- tals vagn till min flicka för fem år sedan. Min syster älskar dem och ska ha en från 70- talet till sin bebbe.
    Hade jag fått barn idag så hade jag köpt en supermodern!

• Hädvigg

Nej, min gamla står hemma hos mina föräldrar, men usch så kall och opraktisk den är!

• LindaD82

Jag gillar 70-tals vagnarna! De som är så kantiga med stora hjul. Helst i plysch.

- Gravid i vecka 18 -
  • Stiina

Vi använde min gamla vagn från 69 till våran äldsta. Tyvärr försvann gummit på hjulen så vi kan inte använda den mer. Men jag älskade den, snygg, stor och lättkörd. Dessutom var den ju gratis.

• Lallan

Älskar dom. Mycket rymmligare och stadigare än många moderna vagnar men jag förvarar mina innomhus jag, en står tom i vardagsrummet!

• Nifelheim

Valde sista alternativet..Självklart ska jag ha en retrovagn. Allra helst en i plysch från 80-talet. Vore ju helt underbart att ha en likadan som ja själv åkte i.

har redan en hel samling retrovagnar, tyvärr bara dockvagnar ännu men så fort ja hittar min drömvagn o ekonomin tillåter så ska ja börja samla på riktiga också.

• Petre

Nej. De känns ungefär lika mysig och stabila som min röda plyschdockvagn som jag hade när jag var liten.. Här är det traktordäck och mjuklift som gäller.

Svar på tråden Skulle du köpa en retro-vagn från 60-70-80-tal?