brasiliansk vaxning
Jag vet att "allt" hår ingår, innebär det också framtill, "busken" i ett enda ryck? måste behövas en väldig kraft för att lyckas med det???
Jag vet att "allt" hår ingår, innebär det också framtill, "busken" i ett enda ryck? måste behövas en väldig kraft för att lyckas med det???
Inte en aning faktiskt. jag skulle vilja prova istället för å raka sej var eviga dag.
Men tror att det gör något grymt ont, men borde ju finnas någon bedövningssalva som dom drar på först...
Min fru brasilianvaxar sig. Dom rycker inte rakt ut utan från ena kanten. Men det lär visst göra fruktansvärt ont och jag vill inte testa själv på kulpåsen (tror jag).
Efteråt är hon lite lätt svullen och prickig någon dag. Första gången sa hon var värst. Sedan blir håret mjukare och fjunigare.
Frächt, alldeles lent och hållbart. Fast det måste nog till en kvinna för att våga stå ut med grejjen att göra det.
Ha ha !!
" hela busken i ett enda ryck..." nää, snarare väldigt lite i taget! Och ingen salva vare sig innan eller efter da kan det bli irriterat ..
Har inte prövat själv men gjort pa kunder da jag jobbade pa salong.
jo man har ju hört om att det gör ont den första gången, skönt sen att håret blir mjukare, slippa den hårda stubben som gör ont...
har länge funderat men inte vågat, vet inte ens vad det kostar..:-s
jaha vad häftigt.. gör du det både på kvinnor och män? finns ju en del killar som vaxar sej oxå..
Är det något du kan rekomendera Anonym?
Anonym inlägg 3: Jobbar du på "vanlig" salong eller på en salong som öppet vaxar brasilianskt? Har hört att vissa salonger där man vaxar benen ol inte vaxar mer än bikinilinjen, eller är det så att bara det står?
jag har nyligen vaxat benet..
vart faktiskt bara det ena benet för vaxdukarna vart fulla av
hår och vax så jag fick tvätta rent dom och hänga på tork..
sen hade min make aldrig tid att ge sig på det andra benet.
det är han som får dra, jag vågar inte själv..
så nu har jag rakat ena benet och vaxat andra.. snyft!!
ska spara ut vänstra benet nu så det oxå får vaxas...
men jag tror att jag ger mig på benen några gånger till
och testar armhålorna oxå innan jag ger mig på murvan!
men kanske man ska ta och ge sig mot nån klinik där
dom kan vaxa bort det och be dom om det... kanske...
ska man klippa ner stråna först (murvan alltså) så dom
inte är metervis långa då det är dax för vaxningen?
Filmklipp som visar vaxning.
Hoppas man får lägga in sånna länkar annars får mod ta bort inlägget.
leenks.com/media359.htm
Häftigt vet jag inte om jag kan kalla det, det ingick i jobbet, det fanns ju roligare saker att göra än att vaxa kvinnor mellan bena...
Alla sa dock att det gjorde ondast första gangen och kunden maste hjälpa till och sträcka huden ordentligt annars gör det super ont och blir blamärken.
Nej jag hade bara manliga kunder pa rekomendation och aldrig vaxning