• Anonym (man)

brasiliansk vaxning

Jag vet att "allt" hår ingår, innebär det också framtill, "busken" i ett enda ryck? måste behövas en väldig kraft för att lyckas med det???

• Svar på tråden brasiliansk vaxning
  • Anonym

någon som vet vad det kostar att gå på salong ? vaxning alltså

• Anonym (aj,aj)

Ingen som vaxat själv hemma? Typ av vax? Är inte så pigg på att lägga upp mej i gynekolog-position för att, smärtsamt, dra bort hår i underlivet... Annars verkare det toppen att slippa det... Håret alltså...

• Lillan7704
    Anonym (aj,aj) skrev 2006-08-31 18:25:32 följande:
    Ingen som vaxat själv hemma? Typ av vax? Är inte så pigg på att lägga upp mej i gynekolog-position för att, smärtsamt, dra bort hår i underlivet... Annars verkare det toppen att slippa det... Håret alltså...
    Brasilian wax.. Finns på Åhlens..
  • JoWiAn

Jag hade inte velat stå så i nån salong, på alla fyra o visa hela skithålet....

• Anonym (Me wax)

Man står inte på alla fyra :)

Man ligger på rygg och när dom ska komma åt där bak så får man lyfta på benen.
    I alla fall där jag har gått, det kanske är olika på olika salonger.
    Men utlämnad är man, jag har gjort det massa gånger, har dock slutat nu eftersom jag inte har råd. Kostar 320 kr per gång. Men bra blir det

• Anonym (Sugen)

En annan kanske inte ser ut riktigt som den tjejen i filmen heller

Jag undrar också, vad har ni betalat och hur lång tid har det tagit innan det behövts göras om?

• Anonym (boll)

Är vaxet från Åhléns bra?

Köpte Veet (till benen visserligen).. men inte fan håller dom vad dom lovar!
    Tycker att vax är rätt så opålitligt.

• Anonym (vill också)

Me wax; vart har du gjort det?

Svar på tråden brasiliansk vaxning