• jenni82

annorlunda förlovningsringar?

jag och gubben snackar förlovning men har problem att hitta ringar. vill INTE h traditionella tråkiga guldfyndsringar och absolut inte guld. sneglat lite på titan men e osäker. vill ha ngt rockigt eftersom vi båda har den stilen, någon med ngt förslag? har sett en del med hftiga ringar men kommer aldrig ihåg att fråga. tipsa mig snälla!!!!

drabbad av Engla - kärlek! 06 06 27
  • Svar på tråden annorlunda förlovningsringar?
  • jenni82

njae, bra ide. men inget för oss. gillar inte gaddningar på händer o.dyl.

• Pokergirl

vitguld då? be ngn smed designa ring åt er!

• Felicia6

VI har titan o guld, finns i mitt galleri

Numera fru, bara bröllopsresan kvar
  • SHT

våra ringar är i titan och silver.

köpta på Exter smycker i Haga. Göteborg.

Vi har fått MÅNGA kommentarer om dom!

• Ickan

Vi har titan+silver i förlovningsringen och titan+guld i vigselringen. Köpt på Smycka, designat av någon dansk som jag har glömt namnet på.
    Tycker att titan är toppen, inte minst för att de inte har något stort materialvärde så risken att bli bestulen på dem minskar ju något.

• jenni82
    SHT och ICKAN79

ni har inga bilder på era ringar?
  • MillionStars

Rekommenderar titan! helt underbart material JAg och sambon har haft våra i flera år och ångrar inte köpet!

www.titanringar.com

• Ickan

Tyvärr inte jenni82. Den ena är 6 mm bred med ca 2,5 mm bred silverinläggning runtom. Den andra är 5mm bred med lika bred guldinläggning. Formen är rundad så det är inga vassa kanter på dem.
    Titanet har hållt sig väldigt bra eftersom det är så hårt, speciellt guldet blir slitet fort.

Hoppas ni hittar ringar som ni blir nöjda med.

• Geri

Jag har svarta diamanter i en av mina ringar, det kanske kan vara nåt lite "rockigt" iaf?

• gemelli

Jag har 11 st diamanter i min förlovningsring och är gjord i vitguld! 

Svar på tråden annorlunda förlovningsringar?