• Anonym (blyg)

Rädd för snoppen :(

Jag är otroligt blyg när det gäler sex och då framför allt att testa något nytt.
    Har haft sex i 4 år nu men klarar inte ens av att ta min man på snoppen, tex om den halkar ut under akten och behöver lite hjälp in igen. Och att runka av min man och ge honom en avsugning finns inte ens på min världskarta.

Tycker inte om att vara uppepå då jag känner mig obekväm, vet inte varför
    sedan om min man försöker få mig att göra något jag inte vill... typ stoppa in den igen eller smeka mig själv, så känner jag mig bara tvingad och att jag inte vågar.

Detta känns jättejobbigt och jag förstår inte varför jag är så här. Kan drömma om att göra allt möjligt men när det väl kommer tillfälle så drar jag mig iväg.

Har inte varit med om något obehagligt, så jag borde inte betee mig så här...

Ingen som har nått tips på hur jag skall komma förbi det här??

• Svar på tråden Rädd för snoppen :(
  • Morsan33

Låter bara som du är oerfaren (?), prata med din sambon och berätta för honom VAD du vill göra under sexakten...
    Då kan du testa lite,och ju mer du ger så ska du se att det "släpper" sen för dig.

*Kram & Lycka till*

Morsan33 V.36
  • Anonym (varlikadan)

Känner igen mig själv från mitt förra förhållande.

Jag vet inte alls varför det är så för dig, men kan berätta min historia. Min pojkvän var världens gulligaste. Jordens snällaste. Köpte blommor jämt, pratade känslor, hittade på romantiska saker. Jag var 19 när vi träffades, han var 28. Jag blev alldeles til mig för dessa romantiska saker, det var ju allt som funnits i mina flickdrömmar. Men sexlivet fick vi inte till. Inte förrän efteråt förstod jag vad som var fel, och det var några stycken. Dels var jag ganska oerfaren, medan han haft ett antal partners innan. Han väntade inte in mig , utan körde på som om jag var lika erfaren som han. Dels förväntade han sig en del saker. Han antydde t.ex. att jag borde raka mig där nere (vilket jag gjorde så fort vi gjort slut, men aldrig så länge han tjatade om det), och försökte putta mig ner mot hans snopp, trots att han visste att jag inte ville. Vi pratade aldrig om saken. Dels handlade det om mina känslor för honom. De räckte helt enkelt inte till...

När jag träffade min nuvarande pojkvän var jag mer erfaren än han. Vi tog det lugnt tillsammans, och växte tillsammans. Jag vågade ta för mig mer, tills det kändes helt naturligt att både ta på den och smaka på den. Och samtidigt så har jag helt andra känslor för den här mannen, jag älskar honom, vilket spelar in mycket. Man måste lita på den man älskar med.

Vet inte om jag har några bra råd. Men om du känner att det är ett förhållande du vill satsa på så tror jag att du måste berätta för din sambo (?) hur du känner, så att ni kan ta det därifrån tillsammans. Om han vet om det så kan han visa hänsyn, och också hjälpa dig.

• 1malle

Som sagt, prata med honom innan, ges ju sällan tillfälle mitt under själva akten...
    Släp dina krav, man måste inte prestera när man har sex. Slappna av o låt honom få dej att njuta. Sex handlar ju om njutning o inte om att man måste ha  det så skönt att fyverkerier o klockr hörs...
    Att du inte kan ta på honom eller göra annat utan att känna dig obekväm beror nog mest på ovana, när du väl kommit över din spärr så ska du se... du kanske (vem vet) blir värsta sexgalningen (skämtar lite nu)
    Hoppas det löser sig för er...

Jonathan 5 april Ola 22 februari
  • Anonym (blyg)

Vi är gifta sedan ett år tillbaka ochja jag känner mig fortfarande väldigt oerfaren. Har ju bara haft sex med honom. Älskar honom väldigt mycket och vi har en 5 månaders son samt jobbar på en till.

Han brukar inte försöka pressa mig utan testar väl mest någon gång ibland om jag sträcker mig längre... alltså inte ofta... kanske tom ett år imellan gångerna.

Jag är numera helt avslappnad när vi har sex och får nästan alltid orgasm. Har lärt mig att känna mig bekväm när han använder sexleksaker i mig också.
    Men sedan är det verkligen stopp.

Och igår när jag inte vill ta honom på snopen så frågde han typ mest på skämt om jag var rädd för en...
    och då svarade jag faktiskt ja.

Men jag vet inte riktigt hur jag skall koma vidare här ifrån... gå och ta honom på kuken för att vänja mig? Fundersam

• Anonym (blyg)

1malle

jag är värsta sexgalningen och vill typ ha sex hela tiden...

Sen så har jag så svårt att prata om det... börjar bli lite bättre men det är mera så att han får dra det ur mig Generad

• 1malle

TS

Go girl...
    Du ska se, hälften kanske är vunnet bara du får tillfälle att ventilera dig med oss här o inte med maken din...

Jonathan 5 april Ola 22 februari
  • Anonym (varlikadan)

Att du svarade ja är ju ett stort steg! Och att ni i övrigt kan ha ett bra sexliv (eller ja, som det låter i alla fall), är ju positivt. Det är ju en bra förutsättning för att det här ska funka att "tänka" bort.

Men vad är det du tycker är otäckt? Kan du beskriva varför du inte vill?

• Anonym (blyg)

oj... den var svår... det är ju det jag inte vet... rädd för att göra fel kanske...Generad

• Anonym (varlikadan)

Det är nog det du måste veta om du ska komma över det.

Kanske du kan be din man styra din hand?

I början kände jag mig osäker, och tyckte det var jobbigt för att jag inte visste hur han skulle reagera. Men när han så tydligt visar vad han tycker är skönt med flämtningar och rörelser så blir jag stärkt..

• mimi66

Kanske du ska prova att gå långsamt fram. Smek din man på bröstet, sen ner mot magen, när detta känns ok kan du försöka röra vid hans könshår, men gå långsamt fram. Det kan ta flera månader innan du når ner till håret, men ge dig den tiden, vänj dig vid tanken på att ha händerna på din mans nakna kropp.
    Och kom ihåg, snoppar bits inte, de kan spåtta på en men inte bitas...
    Lycka till

• Anonym (Killen)

Be honom visa på sig själv vad han tycker om, hur och var han vill bli smekt..

• Anonym (C2H5OH)

"När vinet glöder i dom fyllda glasen,
    och vi börjar bli i gasen,
    då lossar tungans band.
    Vi som gått omkring och vart så blyga,
    vi slutar upp att smyga,
    modet kommer efterhand."

Peps Person skrev texten till Lill Lindfors en gång i världen.
    Kanske ett par glas vin? Sen går du nog loss ;)

Svar på tråden Rädd för snoppen :(