Inlägg från: Anonym (blyg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (blyg)

Rädd för snoppen :(

Jag är otroligt blyg när det gäler sex och då framför allt att testa något nytt.
    Har haft sex i 4 år nu men klarar inte ens av att ta min man på snoppen, tex om den halkar ut under akten och behöver lite hjälp in igen. Och att runka av min man och ge honom en avsugning finns inte ens på min världskarta.

Tycker inte om att vara uppepå då jag känner mig obekväm, vet inte varför
    sedan om min man försöker få mig att göra något jag inte vill... typ stoppa in den igen eller smeka mig själv, så känner jag mig bara tvingad och att jag inte vågar.

Detta känns jättejobbigt och jag förstår inte varför jag är så här. Kan drömma om att göra allt möjligt men när det väl kommer tillfälle så drar jag mig iväg.

Har inte varit med om något obehagligt, så jag borde inte betee mig så här...

Ingen som har nått tips på hur jag skall komma förbi det här??

• Svar på tråden Rädd för snoppen :(
  • Anonym (blyg)

Vi är gifta sedan ett år tillbaka ochja jag känner mig fortfarande väldigt oerfaren. Har ju bara haft sex med honom. Älskar honom väldigt mycket och vi har en 5 månaders son samt jobbar på en till.

Han brukar inte försöka pressa mig utan testar väl mest någon gång ibland om jag sträcker mig längre... alltså inte ofta... kanske tom ett år imellan gångerna.

Jag är numera helt avslappnad när vi har sex och får nästan alltid orgasm. Har lärt mig att känna mig bekväm när han använder sexleksaker i mig också.
    Men sedan är det verkligen stopp.

Och igår när jag inte vill ta honom på snopen så frågde han typ mest på skämt om jag var rädd för en...
    och då svarade jag faktiskt ja.

Men jag vet inte riktigt hur jag skall koma vidare här ifrån... gå och ta honom på kuken för att vänja mig? Fundersam

• Anonym (blyg)

1malle

jag är värsta sexgalningen och vill typ ha sex hela tiden...

Sen så har jag så svårt att prata om det... börjar bli lite bättre men det är mera så att han får dra det ur mig Generad

• Anonym (blyg)

oj... den var svår... det är ju det jag inte vet... rädd för att göra fel kanske...Generad

Svar på tråden Rädd för snoppen :(