• Anonym

Våta drömmar

Jag måste fråga om det är fler än jag som upplevt att man vaknar av att få orgasm. Jag har aldrig fått så tidigare i livet. Men plötsligt i våras vaknade jag av en orgasm och fick sen ännu en senare samma vecka. Efter detta kommer det nu ganska regelbundet (ja mot innan) ca en gång i månaden. Trodde att det var mest killar/män som kunde få orgasm i sömnen. Jag undrar bara om det är vanligt även bland kvinnor?

Förövrigt är jag nog ganska hämmad och blyg vad gäller sex, kanske beror på det också.

• Svar på tråden Våta drömmar
  • BettySpaghetty

Det händer ganska ofta för mig, och jag måste säga att känslan är nog nästan "starkare" än vad det är i "vanliga" fall!

• mitha

händer mig med ganska ofta, mer ofta när jag å gubben inte haft sex på ett tag,,,tjoohoo bara att njuta å må bra

• Anonym

jag både onanerar och drömmer i sömnen!

• Anonym

Ni som har det regelbundet, är det vid någon speciell fas i menstruationscykeln det sker?

• Anonym

Har hänt mig några gånger oxå :-d Men jag vågar inte säga vem jag är för att jag känner så många här *rodnar*

• Anonym

Oj då! har faktiskt tänkt att starta en tråd om detta för att se om jag var ensam om det... men det var jag visst inte

En liten historia:

Jag har alltid tidigare trott att jag fått orgasm vid samlag. Men när jag började vakna av denna ljuvliga känsla så började jag inse att det inte varit orgasm- utan en "mellankänsla" som jag känt vid samlag.

Bara en gång har jag haft samma känsla- och det med min nuvarande sambo.

Undra hur det kommer sig att man kan få orgasm när man sover men inte när man är vaken........

• Buttelina

Det har hänt mig också, fast bara 2 gånger. Vill ni höra något annat roligt???
    Min sambo hade sex med mig SOVANDE, han vaknade typ en minut innan det gick för honom. Efteråt så frågade han vad som hände. Jag berättade att han hade hoppat på mig och sagt "jag bara måste kn*ulla" ( han är inte så vulgär annars:) .
    Han fattade ingenting.
    Jag bara tackade och tog emot, jag har sex med honom när som, vare sig han sover eller ej ;)

MVH "sex med sömngångare"

• sasse s

Jag vaknar alltid direkt innan det går för mig... *riktig besvikelse* och så är man ju askåt... *hmmm*

Men jag har inga problem i vaket tillstånd däremot!

• Dino78

Hade aldrig haft det tills förra sommaren. Då kom det en, sen dess har det väl hänt en 5-6 gånger. Angenämt "problem"

• Quinny

Det vill jag oxå vakna upp av nån natt ! I stället för magkatarr/sura uppstötningar....

Men GRATTIS till Er som får dessa orgasmer i sömnen!

• Anonym

Hej! Trådstartaren här. Jag är nu gravid sen ett par månader tillbaka och från att ha upplevt detta nån gång då och då så har jag numera det flera ggr i veckan. Min sambo och jag har inte haft nåt samliv sen jag blev gravid alls för jag har ingen lust alls men ändå vaknar jag ofta av att det går för mig nu.

• Anonym

Samma här, vaknar också ofta att att det går för mig, men det är så obehagligt eftersom jag är i sjunde månaden och får sammandragningar som gör ganska ont när magen hårdnar. Det gör i och för sig inte SÅ mycket, det tråkigaste är nog att sexdrömmarna är så extremt korta och att jag kommer så himla snabbt !

Svar på tråden Våta drömmar