• susannas

Skor i höst

Någon som har koll på vad det är för typ av skor som gäller i höst.

Behöver köpa höstskor nu men känner att jag inte har någon som helst koll på hur de "ska se ut". Klart att jag bara kan gå och köpa de jag tycker är snygga, men vill även gärna att de ska vara någorlunda "rätt".

• Svar på tråden Skor i höst
  • narie24

Har precis samma "problem", har ingen aning vad jag ska köpa. Snart börjar det bli för kallt med öppna skor ju. Jag gillar tyvärr inte sådana där "ankelboots" som är populära och inte heller lackskor som verkar invadera butikerna.
    Ska surfa runt lite och kolla.

• susannas

Sitter också och surfar runt på olika skosidor :)

• Lola Jämtland

Mormorkängor.

//Jag är gift(-ig)!!
  • Tigerunge

Rundad tå och som lola säger mormorskängevarianten.

• isisisis

Jag har precis vart och köpt ett par höga stövlar,med snörning hela vägen upp! Fast med dragkedja i sidan! Hög klack ,och kraftig klack!
    Kostade 500 på Din sko! Jättefina tycker jag! Kan man ha till kjol eller klänning också!

• susannas

Tack tack för tipsen!

Mormorkängor... hmm, känns lite läskigt. Men kanske ska kolla på dem innan jag säger nej

• Lola Jämtland

Ts

Kolla i mitt bröllopsgalleri. Där hittar du ett par skitsnygga mormorkängor (från DinSko). Ja, iaf tycker jag att de är det.

//Jag är gift(-ig)!!
  • susannas

Lola: De var fina. Men det är så olikt min vanliga "stil", så vet inte om jag skulle våga mig på något så ovant.

Fast nån gång borde man ju prova något helt annorlunda...

• Lola Jämtland

Ts

Du kan ju alltid köpa ett par såna och något plattare eller vad du nu trivs med.
    Det kan ju vara kul att växla lite.

//Jag är gift(-ig)!!
Svar på tråden Skor i höst