• Emillis

Carolas JULKONSERT *ett måste i Jul* ?

Åååå vad jag lääängtar till JUL!!!
    Carola skall göra en fantastisk JULSHOW runt om i sverige... En toppen present till familjen att mysa med runt jul kanske??(Har köpt till min mamma*ler*)

Tjejer gå å se den!!!
    Själv e jag uppvuxen med henne i öronen å bara läääängtar tills jag ska få se henne live i JUL...

För ni måste ju erkänna att Carola på ju e det som gäller *leer myssigt* när julen står för dörren... Å alla bäbisar mår säkert bra av hennes vackra julstämma...

Här kan ni se och höra henne i juletid

Carola Jul i Betlehem Globen,Stockholm 2004-12-18
    Carola-Jul i Betlehem Scandinavium,Göteborg 2004-12-11
    Carola - Jul i Betlehem LÖFBERGS LILA ARENA,Karlstad 2004-12-15
    Carola - Jul i Betlehem Nordichallen,Sundsvall 2004-12-04
    Carola - Jul i Betlehem Nordichallen,Sundsvall 2004-12-04
    Carola - Jul i Betlehem Baltiska Hallen,Malmö 2004-12-12
    Carola - Jul i Betlehem CLOETTA CENTER,Linköping 2004-12-17

• Svar på tråden Carolas JULKONSERT *ett måste i Jul* ?
  • mamma30

Såg en konsert med henne förra året (eller va det året innan...hjälp jag minns inte).Hur som helst,den var bara sååå fantastiskt bra.Satt med gåshud konserten igenom.

• Nr3påG

ÅÅÅÅ.det hade jag verkligen velat gå på, men jag har BF 8/12, så det blir kanske lite svårt. Får väl köpa nån julskiva med Carola i stället.

• Emillis

Jag VET!! Jag med... Å då tänkte jag

-SHIT... Nu e man ju så känslig å lycklig... Klar BÄBBEN ska få höra mammas favorit, *ler* å den kommer ääälska det tror jag *ller stort*

längtar

• Emillis

*leer* ta med bäbben ändå!! sitt långt bak å njut... tror den skulle gilla det...

*LYCKA TILL Med magen*
    Kram

• Emillis

Min syster gick förra året med sin nyfödda... satt långt bak... å ammade... sedan dess blir ungen tyst så fort den hör CAROLA... rätt coolt... *leer*

Svar på tråden Carolas JULKONSERT *ett måste i Jul* ?