Är du klumpig?
JAg är. Jätte!! Det går inte en dag utan att jag spiller mat, snubblar eller gör illa mig på annat sätt.
JAg är. Jätte!! Det går inte en dag utan att jag spiller mat, snubblar eller gör illa mig på annat sätt.
Jo, fast mest när dte gäller att hantera saker, som t ex mat som du gett som exempel. men slår mej inte så ofta!
TS, du ska se mina ben öhm...alltså det kan inte finnas någon klantigare än mig! Går in i allt! Dörrkarmar, soffan, bord...
oja spiller varje dag om det fanns haklappar i plast en sådan som barn ha skulle jag använda den sätt inte på mej vita kläder så de ärinte vita länge
Sapho: Tror mig! jag är klantigare! folk omkring mig höjer inte ens på ögonbrynen längre när jag snubblar in i ett rum eller spiller mat.
Välter och går in i saker skulle jag ha haft med också. det gör jag också hela tiden..
Ja nå så grymt! Snubblar och far så man kan tro att jag ständigt är onykter!
JEPP! Min specialitet är dock att bränna mig. Ugnen, spisen, varma kastruller/stekpannor, mat, tändare, tändstickor...ja, you name it.
Inte nu så mycket men när jag var gravid var jag klumpigast i stan!!!
Ja, jag har alltid varit superklumpig. Många verkar tro att det är enbart överviktiga personer som är klumpiga och totalt oviga, men jag är underviktig.
Det var verkligen inte roligt på gympan i högstadiet. Slog alltid i alla redskap och kunde inte ens stå på händer (kan jag inte nu heller).
Mina ben är helt blåslagna för jag lyckas alltid gå in i saker. Men jag brukar inte tappa saker iaf.
Ja..lite klumpigt är jag nog.....
haha oh yes!
Spiller ALLTID när jag äter....gårdagens favorit var när vi va ute på prommis med hunden. Ute på en brygga busade jag med vovven och sprang frm till honom.....smidig som få! Snubblar på en planka och faller platt på magen.....ont som s**** men i sådana lägen ligger jag bara kvar och kiknar av skratt!
Om ni slår upp ordet klumpig i ordboken finner ni en bild på mig. Så kan ni själv räkna ut sen
Tyvärr har sonen ärft egenskapen också...
Klumpighet ingår symtomen vid ADHD diagnoser!
Jag är bara klumpig när jag är gravid. Har varit otrolig fumlig och icke-motorisk under bägge graviditeterna. Vet inte vad det beror på riktigt men då slog jag sönder flera glas och spillde både det en och andra.
Jag är alltid ganska klumpig, men det blir ännu värre en gång i månaden... Nån som känner igen sig?
När jag jobbade på fritidsgården gick jag in i dricka-kylen(som ju stod efter väggen) tre gånger under ett och samma arbetspass. Typiskt mig.
Jag e osså vääldigt klumpig.. de värsta e att de e ett familjedrag!
Vi e alla lika klumpiga, o de verkar ha gått vidare ännu en generation... t.o.m. min hund e klumpig
Har insett att jag blir extra klumpig sådär en gång i månaden