Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

¤ västervik tråd 3¤

Hallå

Emelle: Jag håller tummarna för dig att det snart startar! Och att allt snart är över

Hoppas att det är bra med er andra på denna tråd! Hos oss är det bara prima. Sitter här vid datan medans lill grabben sover.

Annars så jobbas och jobbas det här hemma, med vårat hus!  Vi bygger nämligen till med en våning. Ska bli så skönt med några fler rum!

Ha en fortsatt bra dag!

• Johanna 79

sunzhine

Förstår dig verklligen! Har nämligen råkat ut för samma sak som dig en gång. Vi har en duo kombi. Men jag kunde ta bort klädseln och tvätta den. Så för mig blev det ganska enkelt trotts allt! Katten hade inte kissat så det gått igenom på själv skivorna i vagnen.

Hoppas att du har kunnat fixa det redan!

• Johanna 79

Jag och hela familjen var också på speedway. Men tyvärr blev det som sagt ingen vinst. Men man kan inte säga annat än att det var en jämn match.
    Tyvärr måste jag nog säga att jag tror att de får det kämpigt imorgn. Men det är inte annat än att hålla tummarna för dom!

Och du Emelle jag håller tummarna för dig att det sätter igång inatt. Så den nya lilla grabben kan vara med och heja fram Västervik framför TV:n imorgon, hehe! Det vore väl något Flört
    Lycka till nu. Själv har jag gått över 6 dagar med båda mina. Så hoppas att du hinner att få innan dess.

Ha det bra alla andra också här på tråden!!

• Johanna 79

Emelle och FrogLeg

Vill bara önska er lycka till och att allt sätter igång snarast för er! Förstår att ni börjar bli lite desperata...!

• Johanna 79

Grattis Emelle! Förstår att allt gått bra när ni nu redan är hemma

Ha det jätte bra!

• Johanna 79

Grattis FrogLeg och mysfaktor!

• Johanna 79

Ni två familjer. ni ser så fina ut på VT!!

Vi köpte serien med första grebben. Och denna gång köpte vi en förstoring istället!

Kände att många kort från serien blev bara liggande, visst några gav vi bort och ett par har vi i album! 

Igår var vi och valde ut kort på Nunan. Inget billigt kalas    
    Det blev att 8 bilders album. Som slutade med att det innehåller 11 bilder, bara för att vi inte klarade av att välja bort några Och så blev det 3 st försoringar. Vill inte äns tänka på vad detta kommer att kosta. 
    Men barnen är så fina!

Ha det bra alla!

• Johanna 79
    Majalaja, Ja vi fotade under barnfotoveckorna! Men vid första försöket så ramlade Axel ner från en trappa där de satt så fint. Och skrapade upp läpp och näsa stackarn! Så vi fick kompletera lite veckan efter.
    Helt kanon bra bilder!!
  • Johanna 79

Majalaja, visst kan jag lägga ut bilderna sedan när vi hämtat dom

Emelle, jag brukar vara nere på Liten och Stor ibland. Då på fredagarna. Gottfrid gillar sångstunden!! Jag har honom hemma alltid, så han är alltid med när jag är på någon av öppnaförskolorna.

Jag brukar vara mest på Elvan. Mycket bättre lokaler när man har större barn. De verkar behöver ha lite mer yta  Vi brukar vara där på torsdagarna. Då är det matlag, skönt att slippa tänka på lunchen en dag!!!! Men där är vi lite då då.

• Johanna 79
    ShootingStar,  Ser att du sysslar med scrapbooking. Visst är det kul Men som sagt tidskrävande. Och så tycker jag inte att jag gör annat än att handla matrial till det! Sitter med det nästan varje kväll. Så komma isäng tidigt är inget jag gör. Har du hållt på länge?

Idag har jag och pojkarna och deras moromor varit på stan som många andra. Pappa fick stanna hemma och jobba på huset, stackarn! Fast han var lika glad för det
    Sedan har hela familjen varit på Baby- och småbarns sim! Båda grabbarna älskar det!

Ha det bra alla!
Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤