¤ västervik tråd 3¤
Tack Emelle för din länk hit!!!!
Tack Emelle för din länk hit!!!!
cid skrev: Idag har jag varit på en lååååååång föreläsning i skolan...otroligt hur en människa kan göra en intressant föreläsning så oerhört tråkig!
En fråga: Hade du samhällskunskap på komvux?
Alla som har läst samhäll på komvux förstår nog vad jag menar?!!?
Eller?
Ha det så bra!
Jullan84 och Emelle: Ja visst är det han jag tänkte på.
Visst är han underbar!!! NOT!!!
Nyinflyttad: Med risk för att få en massa Västerviksbor på mig, så tycker jag att man bör undvika:
Långrevet
Midgård
Markörgatan
Alla tre tillhör bostadsbolaget. Visst det är helt ok att bo där ett litet tag, men jag skulle inte vilja bo på de områdena för länge.
Hoppas inte att jag får någon som blir sur på mig nu bara!!
nyinflyttad: Vad gäller Långrevet har jag hört, (vet ej) att det ska vara mest stökigt där just nu. MEN...
skulle jag tvingas flytta från vårt hus skulle jag nog näst först välja Långrevet faktisk.
Första hand för mig är Viborgsgatan, om man ska bo i bostadsbolagets lägenheter. Men på Viborg är mer eller mindre omöjligt att få lägenhet.
Hoppas ni hittar nåt snart!!
Cid: Ett stort grattis! Lycka till nu!!!
Hallå Marie med två barn:
Jag var just inne på smyckesidan. Jag skickade ett mail och fråga om hur man blir återförsäljare. Vi får se om jag nappar. Jag är lite sugen på att börja med nåt sådant. Ska jag höra av mig om jag börjar sälja?
Ha det så bra!
Shooting: skulle gärna komma men jag är i skolan till kl 16.00
Frogis och Emme hoppas ni får komma till förlossningen snart!!!
Snövit83 välkommen hit!!!
Jag har bara en liten fråga till alla:
Är det normalt att ett barn på 2,5 år kan räkna till 6? Alltså, 1,2,3,4,5,6?
Min kille gör det när han känner för det, när det är nåt som ska räknas. Men inte när man ber honom dock.
Ha det så bra alla!
sunzhine: Hallå! Här är det också mulet, och småregn. Trist väder iallafall.
Trist att du håller på att åka på förkylning, jag känner mig själv lite konsig också faktiskt. Men vi har inte sovit så bra sista dagarna, sonen har haft feber.
Ha det bra i Stockholm.