Inlägg från: Mr o Mrs H |Visa alla inlägg
  • Mr o Mrs H

¤ västervik tråd 3¤

spanar in nya tråden, men jag är ju inte officiel västerviksbo förrän om 2½ vecka...

• Mr o Mrs H

cid- grattis:)

Är det någon som vet vilka dagar och tider och för vilka åldrar som öpnna förskolan i stan är öppen?

Mamma till T, 4 månader
  • Mr o Mrs H

Marie med två barn- tack

Mamma till T, född maj-06
  • Mr o Mrs H

Så då var man västerviksbo igen då

Vi var på liten& stor idag, sångstunden var nån gång mellan halvtvå och två, T skrattade så hon nästan kiknade ett par gånger, jättekul:)

• Mr o Mrs H

Busfabriken låter ju urskoj, har dom ingen kväll när vuxna får "leka" där

• Mr o Mrs H

Odine- Ett stort grattis:)

• Mr o Mrs H

Hmm, man kankse skulle börja bli lite mer aktiv här i tråden nu när man har hunnit bo in sig, att folk flyttat till V-vik för att dom fått jobb låter ju nästan osannolikt finns det jobb här?!

Välkommen till tråden, alla nyinflyttade.

• Mr o Mrs H

jullan- Vi var nere på bryggaren igår och kikade och det var som ankan säger, bara skräp, tog inte mer än 5 minuter att gå igenom.

• Mr o Mrs H

Vad härligt det ser ut med babysim, någon som vet om barnen kan bli för stora för att babysimma? Tänkte eventuellt om man skulle börja till nästa termin men då är ju T 8-9 månader...

• Mr o Mrs H

lejonet- vi gick ju förvisso inte på föräldragrupp här istan men så mycket skiljer det sig nog inte, jag tyckte att det var rätt bra, men infon man går igenom är ju sånt som man lika gärna kan läsa sig till, jag tror det handlar mer om att träffa andra i samma situation. Både jag och min man var med på gruppträffarna och det var lite varierat om det båda var med hos dom andra.

Emelle- Man får alltså gå föräldragrupp med andra resp. tredje barnet här? Kul,
    i U-sala var det bara föräldragrupp för förstagångsföräldrar

• Mr o Mrs H

Någon som vet vilken tid sångstunden är på Elvan på tisdagar?

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤