• Odine

¤ västervik tråd 3¤

Jag är så glad måste bara få berätta
    Jag bär nu en fin guldring på min vänsterhand och jag är bara så salig

Blev jätte överaskad inte vad jag hade trott på ett bra tag att detta skulle hända men visst gjorde det de :-P

När man tar steget längre får vi se men det ligger nog ett tag frammåt i tiden

Weeeee

• Odine

Marie med två barn:

Jag har lite svårt att fatta att det verkligen sitter en ring på handen så haha
    Men visst kan jag visa på måndag om jag kommer ihåg det dvs *ler*

Trevlig helg!

• Odine

Hejsan hallå!
    Idag ska dottern min klippa sig dårå hos en frisör för första gången, hoppas det går bra :)

Innan har bara jag klippt henne så :P

• Odine

Oki jag kan inte hålla mig längre

Om allt går bra denna gång som jag verkligen hoppas på ska Angelina bli storasyster i juni
    Visst är jag glad men samtidigt väldigt oroligt, har blivit lugnad av en jätte trevlig sköterska på gyn. Mår så fruktansvärt illa nu och hon sa att det va juh ett bra tecken, kan juh hon tycka muttra jag tyst för mig själv :P

Men visst känner jag mig väldigt gravid, magen spänner var och varannan dag. Hoppas verkligen att detta pyre vill stanna tills i sommar

Btw nån med nått gott råd mot illamående?

• Odine

Jobbiga e juh att det kommer inte förens senare typ runt 10-11 när man redan vart uppe ett tag *sucka* Aja det e väl bara att bita ihop och gå vidare hehe :)

• Odine

väduren82: Tackar jo man har juh det, och nu har du förklaringen till min trötthet med haha :P Bara hoppas att det går bra denna gång, vågar inte ricktigt hoppas änu :)

• Odine

Emelle:
    Tackar, jag är i v 8 enligt fl, familjen har redan börja lägga kommentarer så snart får man väl erkänna att det är en liten igen och inte allt för mycket godis :P

• Odine

Haha måste bara skriva ner vad ANgelina och jag prata om för 10 min sen :)

Angelinas funderingar om fåglarna!

A: Mamma när kommer fåglarna tillbaka?
    J: Dom kommer tillbaka när det blir varmare här igen.
    A: Ja men varför flyttar dom?
    J: Dom kanske inte tycker om kylan här, så dom vill vara där det är varmare.
    A: Men mamma har dom hus där då?
    J: Ja det har dom nog skulle jag tro.
    A: Men mamma om jag köper en jacka till fåglarna tror du att dom vill stanna kvar då?
    J: Haha jadu om du hittar jackor till fåglar så kan vi juh ta och fråga en fågel eller hur?
    A: Jaaaa!! Kan jag och Adde köpa jacka och mössa till fåglarna så kan dom stanna här! :)

Hon e för rolig hon ibland min tösa :P

• Odine

Jooo det e mysigt med snö, dock fick jag lite panik då jag inte köpt vinterkläderna änu till Angelina, så det blir ner på stan idag och inhandla

• Odine

Jahopp så va man i v 12 då, är lite pirrigt, håller tummar och tår på att detta pyre stannar!

Annars har jag fyllt i den sista på min ansökan till komvux så kommer jag in ska jag gå en termin iaf mellan 070108-070601 :)

Hoppas verkligen att mitt bf flyttas fram lite efter ul annars är det juh bara 8 dagar efter vill göra ha lite mer slappar tid innan pyret kommer :P

• Odine

Hejsan!

Så idag öppnar äntligen Expert igen med min Sambo bakom, har vart en jobbig månad då vi många gånger har velat ge upp, men när beskedet kom att han kunde ta över så kändes det så bra.
    Det här är verkligen vad Andreas vill och har drömt om "Att äga en egen butik" Jag är stolt men det kanske jag inte behöver säga egentligen

Och idag är det våran årsdag med, där kan vi prata om att ta 2 flugor i en smäll, sitter hemma och ska snart lämna tösen på dagis, och hoppas verkligen att det kommer gå bra för Andreas nu första dagen och alla som kommer, vet att det kommer bli väldigt jobbigt hit och dit. Men jag hoppas att vi kommer klara av det.

Och det känns som om detta pyre kommer vilja stanna, jag håller verkligen tummarna för det nu när allt annat går så bra, så vad skulle inte vara bättre än att vårat pyre kommer till oss i sommar

Oj vad jag svammlar, med det är så mycket känslor just nu om allt!

Men jag hoppas ni får en fin fredag och en fin helg
    Ha det gott!

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤