¤ västervik tråd 3¤
Grattis cid, då slipper man smyga med det nu o det är ju skönt! Håller tummarna för dig imorgon bitti, glöm ej ta med ul bilden till skolan...
Emelle- hoppas det sätter igång snart, vet hur det är o gå höggravid i denna värme
Grattis cid, då slipper man smyga med det nu o det är ju skönt! Håller tummarna för dig imorgon bitti, glöm ej ta med ul bilden till skolan...
Emelle- hoppas det sätter igång snart, vet hur det är o gå höggravid i denna värme
Fick hem dagiskorten idag, oj vad stor hon blivit på ett år, sån otrolig skillnad på korten!Det bästa är att jag får köpa alla kort o bara betala för gruppbilden.... tack tack! Det var tydligen nån blixtreflektion i hennes glasögon (som knappt syns), så de bjuder på porträttserien, 300 kr.!
Ensam he¨mma med barnen nu, så jag måste fixa de inför natten nu o sen ska jag dimpa ner i soffan med en kopp te o bara vila. Har varit en lååång dag idag, kom hem från skolan kl 17:30...
Emelle- jag håller tummarna för dig, gick ju över 8 dar själv o det va nog de längsta dagarna i mitt liv!
säg inte för mycke än cid, vi har ju inte fått nån feed-back på uppgifterna än, kanske får massa kompleteringar.. O så e det ju lite föreläsningar ju... Tänkte läsa lite av det man inte läst nu på dagarna.
var tog sommarvärmen vägen*???
Här ska det städas o bakas tårta idag, sambon fyller år imorgon!
Kom ut o skulle ta in ligginstatsen till vagnen som stått ute o vädrat, hade lämnat den utan bevakning i max 10 minuter för att lägga Emma. Men när jag kommer ut så är det en kattj**el som pissat i den så nu är jag riktigt förbannad!
Är det nån som vet hur man får bort den hemska stanken???
Det går ju inte o köra inatsen i maskin heller. ÅH va arg, har redan jagat ut en katt denna vecka som sprang in till oss efter ett kattslagsmål härnedanför. Ska ta ett allvarligt snack med grannarna som ha katt alltså!!!
Så nu har jag avreagerat mig, ska fortsätta städa nu medans Emma sover...
Hoppas bebisen kommer i helgen
marie- har svarat i din gästis...
Vagnen är inte bra än, men vi får en ny insats snart o kattägarna betalar den
Söta bilder Lena
håller tummarna för att både frogleg o Emelle ligger på förlossningen innan kvällen....
sådär hade jag mne sista dagarna, ingen minsta känning, sen helt plötsligt satte det igång på eftermiddan... gick ju över 8 dar, så jag vet hur jobbigt i har det... olidlig väntan
Emelle- Håller tummarna än, får nog kramp i fingrarna snart
Brr.. dsitter här o fryser, beror nog på de senaste två nätternas dåliga sömn. Natten till igår drömde äldsta dottern mardrömmar o va vaken en hel del, när hon väl sov skulle lillasyster matas, så igår gick jag o la mig i hopp om en bättre natt, men då vaknade lillasyster kl 03:40 o ville INTE somna om, detta har aldrig hänt tidigare. Men det va bara o bita ihop, kl 06, efter två timmars promenad i lägenheten o lite bus så somna hon o jag in på soffan för att lite drygt en timme senare vakna av klockan.
Nu ska jag packa väskor för ikväll åker vi till min släkt i Sthlm, ska bli så skoj. Kommer hem på söndag så nu ska jag bli riktigt ompysslad o njuta av o bli servad av mammsen o ha tjejkväll med syrran o våra döttrar!
Ha det gott alla, tittar nog in nåt däruppifrån.
Hej alla västervikare!
Inga bebisar än ser jag, om det nu inte hänt något under natten.
Är i Stockholm nu o har det riktigt skönt. Gjorde stan en sväng igår, sen åkte sambon o brorsan hem till Västervik igen så nu är det bara vi tjejer kvar. Ska snart till min syster o mysa lite med min söta systerdotter
Hur är vädret o allt hemma då?
Här är det mulet o har regnat varje natt och jag håller på o åka på nån dunderförkylning nu, lagom tills man ska vara mammaledig från skolan i 5 veckor... TYPISKT
oj ojoj va dött... tror både emelle o frogleg ligger på bb, hoppas i allafall. åkte förbi igårkväll o det lös på många av förlossningssalarna.
Hemma från sthlm. igen, blev en lååång resa hem igår, men vi kom hem o det va huvudsaken, har haft det riktigt gött men hemma är alltid bäst!!!