Inlägg från: Landrover |Visa alla inlägg
  • Landrover

¤ västervik tråd 3¤

oj, en tråd v.3.

Tänkte nått lurt var på gång då vi kom hem från Kreta efter en dryg vecka o inget skrivits... men här gömmer sig alla!

Nåja, Solen är utbytt mot moln, och värmen mot tjocka sockar...
    Nu e det höst.

=/\=

• Landrover

Är det bara det så kan jag låna ut både hund o barn. Men jag tycker inte att det hjälpt mig att träffa nya människor direkt.
    Annars består mina pappaledigadagar mest i att umgås med min trollunge och så packa ihop lite varsamt, för snart bär det av mot landsbygden.

=/\=

• Landrover

Jo, Lantisar ska vi försöka bli.
    Mitt emellan Västervik o Vimmerby. I samma hus där Fannys Morfarsfarfar föddes 1891.
    Nåja, vi ska försöka iallafall. Jag älskar ju skogen o gillar inte att bo med betong runt omkring mig, och frun blir glad när vi kan ha hästarna hemma.
    så känner ni nån som har kli i snickarfingrarna är de hemst välkomna!

=/\=

• Landrover

skönt o se en fyllig och vältalad berättelse om upplevelsen med babysim Barry!

;)

=/\=

• Landrover

Ja, nu bor vi på landet. Men Fanny ville gärna sjunga så vi åkte in till storstan o sjöng så min sångfröken i skolan skulle fått tårar i ögonen.
    Såg många FL:Are som man inte vet namn på , bara nic. Det kändes lite konstigt..

Håller verkligen på att komma i julstämning när man går ner till brevlådan på morgonen i T-Shirt o Termometern visar 9 grader...

Är det växthuseffekt eller har nån glömt o beställa kyla?

=/\=

• Landrover

"jultomten" var här oxå o hängde upp Fannys Paketkalender. Men han glömde ladda den med 24 paket, men meddelade att det var Pappas jobb... Jag kan inte tänka mig att era barn läser här, så jag tar tacksamt emot tips på vad jag ska hänga i de 24 ringarna. Denna tradition har min frus familj, men inte min.

hjälp

=/\=

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤