Inlägg från: Nellisen |Visa alla inlägg
  • Nellisen

¤ västervik tråd 3¤

Hej alla!!

Har smugit runt och kikat lite på er ett tag...nån känner nog igen mig lite grann.
    Har nyligen flyttat hit (i början på sept) och försöker anpassa mig till livet här. Just nu känns det som att jag bara jobbar, är hemma och pysslar med lägenheten, handlar, lagar mat, tittar på TV, läser....Mitt liv känns lite enformigt och ensamt Vad gör man här i Västervik för att träffa nya människor? Jag har inga barn ännu och ingen hund att gå ut med...

Vad göra????? Tacksam för alla förslag

• Nellisen

Landrover

Tack för erbjudandet om utlåning. Var inne o kikade på din sida..vilken sötnos! Jag menar din lilla trollunge kan lätt feltolkas annars Henne lånar jag gärna! Fast jag förstår ju om du inte vill dela med dig

Ska ni flytta ut på landet så blir det ju svårare med det sociala...Lycka till med packandet!

• Nellisen

Väduren82

Tackar och bockar för välkomnandet! Det var min man som fick jobb här först. Sen hade jag också turen att hitta ett

Kommer du härifrån eller är du också inflyttad?

• Nellisen

Tusen tack alla som har välkomnat mig hit! Nu är jag glad igen
    Vill också gå på fest!!!! Är det någon som bjuder in??

Fast julmässan på Gränsö kanske också rockar??

Trevlig helg allihop!

• Nellisen

Marie med två barn

Då kanske vi ser varandra där ute på Gränsö. Det är jag som går omkring med en demonstrationsskylt som det står "ENSAMHETEN SUGER" och ropar: JAG VILL HA VÄNNER! JAG VILL HA VÄNNER!!! och minst 20m bakom mig går min man alldeles röd i nyllet och skäms för mig

Nej då riktigt så desperat är jag inte.."garv"
    Hoppas din man kommer hem i tid så att ni kommer i väg o får lite tidig julstämning!

• Nellisen

vinkar till alla och önskar att det inte är så mörkt. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man ska åka hem....nästan så att man blir lite deprimerad. Ljusterapi ska ju vara bra har jag hört. Hem och tända alla lampor är ju inte ett alternativ, måste ju tänka på miljön

Ett glas rött vin o lite choklad hjälper nog!

• Nellisen

Fråga!

Var ska man gå och träna här?? Vilket ställe är bäst om man vill kunna variera sig lite. Typ spinning, bodypump...gym eller andra typer av klasser??

Har legat på latsidan nu sen vi flyttade hit, tyvärr börjar det kännas på byxorna Måste komma igång nu!!

• Nellisen

Lena 1976

Träningsvärk1 har jag spanat på lite. Ligger nära och bra från där jag bor. Ingen ursäkt att inte gå då Har de ett gym? Fick uppfattningen av det lilla jag har hunnit kolla att de bara har klasser.?? Tränar du där?

Tack för tipset

• Nellisen

PS: Tack till alla för tips på träningsställe. Det blir nog Tjust Rehab för mig...De verkar ha allt som jag önskar.

• Nellisen

Blir också sugen på babysim när man ser bilderna...Kan man va mé fast man inte har någon baby???

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤